4.4.18

5 λεπτά ακόμα


Αυτοαναφορά και πάλι. Σας έχω γράψει για τόσα γενέθλια, δεν θα μπορούσα να αφήσω ασχολίαστα τα «30»… Αυτόν τον αριθμό που φοβόμουν τόσο πολύ και τόσα χρόνια. Γιατί άραγε; Τώρα που το πέρασα και είδα ότι δεν έπαθα κάτι, μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλύτερο από τα τελευταία 20’s και θα σας εξηγήσω αμέσως γιατί.

Καταρχήν, στο τέλος της δεκαετίας των 20 νομίζεις ότι μεγαλώνεις και πρέπει να μπεις σε καλούπια και να σοβαρευτείς – εξού και οι μισοί τρέξατε να παντρευτείτε. Ενώ όταν μπεις στα 30, νιώθεις ότι είσαι στην αρχή μιας δεκαετίας, και νιώθεις ότι θέλεις «5 λεπτά ακόμα» για να ξυπνήσεις. Εγώ ζω ξεκάθαρα αυτά τα 5 λεπτά ακόμα και είναι λες και τα τελευταία 2 χρόνια είχα κλείσει τα μάτια μου και δεν έβλεπα μπροστά μου.

Δεύτερον, είσαι αρκετά μεγάλος για να ξέρεις τι σου αρέσει και τι όχι, αλλά όχι τόσο μεγάλος ώστε να ξέρεις τον εαυτό σου σε πληκτικό βαθμό.

Προσωπικά έκανα τεράστιες εκπλήξεις στον εαυτό μου τις τελευταίες ημέρες και τελικά δεν ξέρω, κοιμάμαι για «πέντε λεπτά ακόμα», ή μόλις ξύπνησα;

5 Funny facts: (για τους τακτικούς μου αναγνώστες που ξέρουν τα πρόσωπα)

1. Έσβησα 2 τούρτες, μια με την οικογένεια και μια με τους φίλους. Και στις 2 περιπτώσεις το κεράκι έσπασε και μου το επισκευάσανε.
2. Βρέθηκε μια βούρτσα στο σαλόνι μου και κανείς δεν θυμάται πως. Χάρη στην τεχνολογία των κινητών, είδαμε την επόμενη ημέρα ότι η Ζωζώ χτένιζε τον Αρχαιοκάπηλο.
3. Στην ερώτηση πως σε λένε είπα 30. Σε μικρόφωνο. Μπροστά σε κόσμο. Και γενικά... αυτός ο τραγουδιστής των Vertigo με είδε από εξαιρετική κοντινή απόσταση. Φήμες λένε ότι προσπαθούσα να του αρπάξω το μικρόφωνο και να τραγουδήσω, αλλά δεν το άφηνε.
4. Η ντροπή είναι λίγη για να περιγράψω την κατάστασή μου, αλλά δηλώνω αμετανόητη. Αλλά και ντρέπομαι. Ποιος, εγώ, που έχω χάσει την ντροπή χρόοοονια τώρα.
5. Δεν ντρέπομαι για αυτά που έκανα, όσο για αυτά που είπα. Σημαντικό να το θυμάστε. Πιείτε αν αυτό σας βοηθάει να κάνετε κάτι που δεν τολμάτε, αλλά βουλώστε το στόμα σας. Πάλι καλά που verba volant...


Δύο συμβουλές έχω μόνο για τους νεότερους: 1. Να φοράτε αντηλιακό 2. Να μην πίνετε. 
(Αλλά σας το λέω γελώντας, σαν να μην το εννοώ... )

Να με χαίρεστε!



No comments:

Post a Comment

Any comments?