29.6.17

#SummerReading2017: Η φετινή μου λίστα για τις διακοπές!

Για όποιον έχασε την περσινή σειρά του #SummerReading2016, να σας πω ότι ακόμη βρίσκω συναρπαστικό το περσινό «Το Κουκλόσπιτο» (J. Burton), ακόμη κοιτάζω το jerry και ανατριχιάζω ενθυμούμενη το «Νεκτροταφείο Ζώων» (S. King), ακόμα περιμένω το νέο κύκλο Game of Thrones έχοντας διαβάσει το πλέον άκυρο «Τον Ιππότη των 7 Βασιλείων» (M. George) και κάπου στο ενδιάμεσο είχα διαβάσει «Ο Γέρος και η Θάλασσα» (E. Hemingway). Το καλύτερο από όλα όμως ήταν αυτό που διάβαζα πριν τις διακοπές, «Ο Μάγκας» της Πηνελόπη Δέλτα. Για όποιον δεν τα έχει διαβάσει, τα προτείνω ανεπιφύλακτα για τις διακοπές!!!

#SummerReading2017: Το καλοκαίρι ξεκινά με «To κορίτσι του τρένου» (P. Hawkings), και  αμέσως μετά, θα μεταβώ στο σκοτεινό παραμύθι «Το βιβλίο των χαμένων πραγμάτων» (J. Connolly).

Μόλις ξεπεράσω το στάδιο παλιμπαιδισμού, θα παίξω λίγο ποιότητα με το  «Confiteor» του J. Cabré και επειδή θα μου πέσει βαρύ, λέω να συνεχίσω με τις «Κατσαρίδες» του Jo Nesbo, γιατί πολύ θα ήθελα να πάω στη Μπανγκόγκ κι εγώ. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, στις αρχές του φθινοπώρου θα ξεκινάω το «Ο μαύρος πύργος Ι» για δε μπορεί να λείπει ο  St. King από το καλοκαίρι μου. 

Και ως εμμονική, και άτομο που μου αρέσουν οι συνέχειες βεβαίως βεβαίως, το γεγονός ότι θα περάσω το χειμώνα μου διαβάζοντας τα Μαύρος Πύργος 2,3,4,5 & 6 είναι αρκετά ανακουφιστικό.

Εμπιστευθείτε μια από τις επιλογές μου αν νομίζετε ότι ταιριάζουν τα γούστα μας. Αν όχι, να πάτε αλλού!

Υ.Γ. Όλα εκτός από τον Ιππότη των 7 Βασιλείων. Μεγάλη μάπα μιλάμε... 


No comments:

Post a Comment

Any comments?