14.7.16

Αποκτήστε κι εσείς το poker face στη δουλειά!

Νιώθεις συχνά ότι περιστοιχίζεσαι από ηλίθιους; Ότι υπάρχουν άνθρωποι που θες να τους κλωτσήσεις στα δόντια με αρβύλα και δίχως έλεος; Μήπως είσαι από αυτούς που όλες οι σκέψεις και τα συναισθήματά σου φαίνονται στη φάτσα σου; Είμαι η πιο ακατάλληλη για να σε συμβουλέψει, μιας που η ίδια δεν μπορώ να κρυφτώ, η αηδία και τα νεύρα διαγράφονται τόσο εύκολα στο πρόσωπό μου, που στο χιλιόμετρο με καταλαβαίνει κανείς ακόμη κι αν δεν με γνωρίζει καθόλου.

Όσες φορές προσπάθησα να κρυφτώ, απέτυχα. Μπορεί να τα κατάφερα για λίγο, αλλά μετά η αναστάτωση φούντωσε μέσα μου, μου ανέβηκε εμετός στο στόμα και η ξινίλα ξεχύθηκε με ακόμη περισσότερη ορμή. Ώσπου έφτασα σε τέλμα, σε σημείο που δεν πήγαινε άλλο και αποφάσισα να διαβάσω σοβαρά για το πώς θα καταφέρω να μένω ανέκφραστη σε όλες τις μαλακίες που μου λένε ή ακούω ή βλέπω καθημερινά. Για αρχή, κατάφερα να πνίξω το λεκτικό κομμάτι. Σε αυτό έχω βελτιωθεί. Δηλαδή μου έρχεται η βρισιά ή η ειρωνεία στα χείλη, αλλά την καταπίνω. Δυστυχώς τα μάτια και κυρίως τα φρύδια, τα χείλη, ολόκληρο το σώμα, δεν υπακούν στον πνιγμό κι έτσι μου ξαναβγαίνει η ξινίλα τόσο αυθόρμητα.  

Ξέρετε καλά βέβαια, ότι κάποιες φορές δεν είναι μόνο ο ηλίθιος που σε πειράζει, αλλά και ο κουτοπόνηρος, ο δήθεν, ο αποτυχημένος κρυψίνους, ο γλύφτης (αυτός με ερεθίζει πιο πολύ από όλους). Σε όλες όμως αυτές τις περιπτώσεις, πρέπει να καταφέρετε να αδιαφορήσετε, ή τουλάχιστον έτσι να δείχνετε, αναπτύσσοντας το λεγόμενο poker face.

Δε λέω ότι το έχω επιτύχει ακόμα στο βαθμό που θα ήθελα, αλλά θα μοιραστώ μαζί σας κάποια από τα τρυκς που βρήκα...



ή σκέφτηκα και εφαρμόζω τις τελευταίες 2 ώρες, ύστερα από crash που υπέστην το νευρικό μου σύστημα:

1.       Πρώτα πρέπει να ξενευριάσεις: Μόλις διαβάσω, ακούσω, δω ή μου πουν κάτι που με νευριάζει στέλνω το μυαλό μου αμέσως στο προσωπικό μου happy place. Το μυστικό δεν είναι να φαντάζεσαι ένα απίθανο μέρος που δεν έχεις πάει ποτέ ή το που θα ήθελες να είσαι, γιατί έτσι νευριάζεις ακόμα περισσότερο –επειδή δεν είσαι.  Πρέπει να επαναφέρεις μια δυνατή ανάμνηση με θετικό συναίσθημα. Ας πούμε, εγώ σκέφτομαι τη χαρά και την ελευθερία που ένιωθα στο Μπόροβετς σε μια πολύ συγκεκριμένη χρονική στιγμή κατεβαίνοντας με τα σκι το βουνό.

2.       Ένα reminder: Στον χώρο όπου εκνευρίζεσαι πιο συχνά –πιθανόν στο γραφείο- πρέπει να κοτσάρεις κάτι που θα σου υπενθυμίζει συνέχεια το Poker face Μπορεί να είναι ένα σημειωματάκι, ένα σύμβολο, ή πολύ απλά όπως έχω κάνει εγώ, το poker face itself.

 dat face!


3.       Πρόληψη: Μην κάνεις ερωτήσεις που οι απαντήσεις θα σου φέρουν κι άλλα νεύρα ή θα σε δείξουν περίεργο και κακό. Γενικά μην κάνεις ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις φέρνουν εντάσεις. Η εμπειρία λέει ότι θα μάθεις αργά ή γρήγορα χωρίς να χρειαστεί να εκτεθείς.

4.       Άμεση αντιμετώπιση όταν ξεφύγει: Όταν νιώθεις ότι η φάτσα σου αρχίζει να παραμορφώνεται: Τραγούδα μέσα σου τον εθνικό ύμνο.  Η φάτσα σου θα πάρει τη σωστή μορφή σίγουρα.

5.       Όταν σου σκάει στα χείλη το ειρωνικό μειδίαμα: Πρέπει να προλάβεις πριν σου σκάσει. Αυτό είναι το πιο δύσκολο για εμένα… Δεν έχω βρει λύση ακόμα, δεν προλαβαίνω να το σώσω, επομένως εκεί που πάει να βγει το χαμόγελο κάνω ότι ξύνω τα χείλη με τα δόντια μου, τάχα μου τικ.

6.       Τα μάτια είναι ο καθρέφτης: Μην ανοιγοκλείνεις τα μάτια – σαν να προσπαθείς να ακούσεις καλύτερα, ή με μένος ή σαν να προσπαθείς να ξεγελάσεις τη μυωπία σου. Εάν δεν τα καταφέρνεις πιθανώς να σε βοηθήσει ένα μπότοξ.

7.       Συντήρηση αυτού του στυλ με αποφυγή εγκλεισμού σε τρελοκομείο: Ξέσπασε όταν δεν σε βλέπουν. Κρύψου κάπου και δάγκωσε το δάχτυλό σου με όλη σου τη δύναμη. Είναι πολύ εκτονωτικό.


Θα σας ενημερώσω σε επόμενο ποστ για τις νέες μεθόδους που θα σκαρφιστώ.

No comments:

Post a Comment

Any comments?