14.4.16

#ΕίσαιΑναρχία

Συγγρού Φιξ, βέσπα χωρίς κράνος και με δανεική καμπαρντίνα –σχεδόν την έκλεψα από τη Μάρα. Μέση ταχύτητα βέσπας, 20χμ/ώρα. Μιλάω ακατάπαυστα απαριθμώντας τους κινδύνους και τις παραβιάσεις. Θα μας γράψουν -δεν θα μας γράψουν - κι αν μας γράψουν; Πέρασες με βαθύ πορτοκαλί ή μου φάνηκε; - το είδες ε; - γιατί στραβή είμαι; Παραβιάσαμε το δακτύλιο; Δεν φαντάζομαι να παρκάρεις εδώ!!! «Σκέτη αναρχία είσαι βρε Zed!», είπε κοροϊδευτικά η μηχανόβια Γκελίνα. 

«Σκέτος κίνδυνος», συμπλήρωσα γνωρίζοντας ότι είμαι ένας φλώρος και δεν ντρέπομαι να το πω.

Είμαι αυτή που δεν ανεβαίνει σε μηχανές, γιατί έτσι της είπε ο μπαμπάς της να μην κάνει. Είμαι αυτή που περνάει πάντα από διάβαση πεζών, που δεν τολμάει να αργήσει σε ραντεβού (βλ. Το Σύνδρομο της Αγγλίδας) και που έχει φαρμακείο και πυροσβεστήρα στο πορτ μπαγκάζ. Κι όμως, είμαι αυτή που ανέβηκα στη  μηχανή χωρίς κράνος και έχω να σας πω σήμερα κάτι πολύ σημαντικό: YOLO. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να την περνάμε όλη μέρα κλεισμένοι σε ένα γραφείο με τεχνικό περιβάλλον –φως, αέρα και ψεύτικο χαμόγελο.

Αυτή η μικρή απόδραση από τα συνηθισμένα μου πήρε για λίγο τα μυαλά.

Ναι, αν μπορούσα να το υποστηρίξω, θα ήμουν μεγάλη αναρχία. Καταρχήν, δεν θα δούλευα ούτε 1 ημέρα στη ζωή μου. Δεν θα δούλευα ποτέ ξανά, για κανέναν. Αν μπορούσα να ζω άναρχα, θα ήμουν μεγάλη ανάρχα, γιατί σιχαίνομαι το κομ ιλ φο, τα ρούχα της δουλειάς, τα αυστηρά ωράρια, τα καρτοχτυπήματα, μισώ εντελώς το ξυπνητήρι και ιδανικά, θα ήθελα δυο χάρες ακόμη: η σοκολάτα και τα σουβλάκια να αδυνατίζουν και να κάνουν καλό στην υγεία και όλο το χρόνο να κάνει καλοκαίρι. Άλλωστε είναι γνωστό, πως στα βάθη του υποσυνείδητου μου θα ήθελα να είμαι ψαράς αστακών στη Γουαδελούπη. 

Σε αυτό τον υπέροχο κόσμο που ονειρεύτηκα τα 8 λεπτά που βρέθηκα πάνω σε μηχανή χωρίς κράνος, με τον αέρα να με χαστουκίζει και τα μαλλιά μου να πετάνε τρελά στον ουρανό, είμαι αυτή που πηγαίνει στην παραλία κάθε μέρα, ζει με τα 100 σκυλιά της ευτυχισμένη και η δεκαετία 20-30 διαρκεί μια ολόκληρη ζωή!

Μετά κατέβηκα από τη μηχανή, ανασκουμπώθηκα και πέρασα από τη διάβαση. 

Check list: Κάνε πιο συχνά κάτι το οποίο φοβάσαι
Mission completed. 


No comments:

Post a Comment

Any comments?