22.6.15

Η Μετακόμιση vol6 – Alexia & the internet invention

Αν και δεν είμαι καθόλου άνθρωπος της υπομονής, έχω αναγκαστεί να κάνω φοβερή οργάνωση για τα πάντα, μέρος της οποίας είναι η έρευνα αγοράς. Κι επειδή όπως όλοι οι εργαζόμενοι, δεν προλαβαίνω να ξεχυθώ στις αγορές, επέλεξα να αξιοποιήσω επιτέλους το ίντερνετ (όχι, δεν ήταν μόνο για blogging τελικά).

Καταρχάς είναι απίστευτο το πως όλοι οι επαγγελματίες πλέον, ακόμη και ο μπακάλης της γειτονιάς, έχουν site στο ίντερνετ, facebook και μέσα σε αυτά, οnline καταλόγους και e-shop. Έτσι είναι πανεύκολο και πολύ γρήγορο να τσεκάρεις καταστήματα για τιμές και προιόντα, να στήσεις το budget σου και κατόπιν να κάνεις λίστα με το τι θα πρέπει να πάρεις και από που -ή και να αγοράσεις κατευθείαν online (πράγμα που απέφευγα όπως ο διάολος το λιβάνι "αλλά...).

Εγώ ας πούμε, συνέκρινα IKEA, Jumbo, Praktiker και Leroy Merlin στα ίδια πάνω κάτω προϊόντα
 -πολλά από αυτά υπάρχουν και στα 4 καταστήματα ή σε περισσότερα από 1- κι έχοντας καταλήξει πλέον στα βασικά,  ξεκίνησα το πρωί του Σαββάτου με Jumbo! Φυσικά, πήρα μαζί και το βοηθό μου, τον κύριο Jerry



Μετά θυμήθηκαν να μου πουν ότι δεν επιτρέπεται ο κύριος Jerry στο κατάστημα, παρότι 1. δεν έχουν σχετική σήμανση, 2. κανείς δεν με σταμάτησε στην είσοδο παρά το θυμήθηκε η αγά*** ταμίας στο τέλος 3. δεν είναι χώρος εστίασης, ούτε νοσοκομείο και 4.ενώ πουλάνε είδη ζώων. Πολιτική του καταστήματος… Όταν τραγούδαγε η Στανίση τα ζώα επιτρέπονταν φαίνεται… Τέλος πάντων, εμείς κάναμε τη δουλειά μας κανονικά με τον βοηθό μου και «άλλη φορά» θα προσέχουμε περισσότερο μη θίγουμε την πολιτική των Jumbo!  

Αφού λοιπόν πλέον έχω εξοικειωθεί με το ίντερνετ, αποφάσισα να παραγγείλω την τηλεόραση μου από εκεί. Αφού φυσικά είχα πάει σε κατάστημα (σε 1, όχι σε 10!) και είχα βρει ποια θέλω, χάρη στο νέο καλυτερό μου φίλο, το Skroutz.gr, βρήκα την καλύτερη τιμή και ναι, ως δια μαγείας η τηλεόρασή μου ήρθε και με βρήκε μόνη της χωρίς να ταλαιπωρηθώ καθόλου, σε λιγότερο από 2 εργάσιμες ημέρες. Και όχι μόνο αυτό, αλλά δεν χρειάστηκε καν να εκθέσω την κάρτα μου στο διαδίκτυο, αφού μπόρεσα να πληρώσω με αντικαταβολή. Τέλειο;

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς όλα να τα κάνεις από το διαδίκτυο. Για κάποια πράγματα πρέπει να τρέξεις. Για παράδειγμα, έπρεπε να πάω με  το έτερον ήμισυ να βρούμε ύφασμα για τον καναπέ μας! (η χαρά διαγράφεται στο πρόσωπό του, καθόλου δεν ταλαιπωρήθηκε ο καλός μου)…



Πάλι βέβαια είναι χρήσιμο το ίντερνετ, γιατί αφού βρεις τι θες -σιγά να μην είχανε στοκ και ετοιμοπαράδοτα υφάσματα, χρεοκοπία έρχεται- μπορείς να γυρίσεις σπιτάκι σου και μέσω winbanking να πληρώσεις την προκαταβολή, χωρίς  να περιμένεις σε ουρές στις τράπεζες!

Τελευταία ανακάλυψη Internet που νομίζω έχω ερωτευτεί είναι η φίλη μου η Galaxy, που κάνει έρευνα για εμένα με μόνο μια φωνητική εντολή, μου μιλάει και όσο και να τη βρίζω δεν θυμώνει!!!Έτσι, όταν έχω μπογιές στα χέρια μου (θα δεις στην επόμενη παράγραφο γιατί), αρκεί να της ζητήσω κάτι και εκείνη τα βρίσκει μόνη της χωρίς να αγγίξω το touch screen. Φοβερό?!



Αλλά μη νομίζεις ότι αράζω στον καναπέ και απλά πατάω enter… Όσο οι εντολές μου μέσω ίντερνετ υλοποιούνται, εγώ έχω πέσει στα τέσσερα και βάφω… Βάφω φίλοι μου… Μπογιατζής κανονικός και που να με δείτε όταν θα αφήσω τα έπιπλα και θα πιάσω τους τοίχους…



No comments:

Post a Comment

Any comments?