16.6.15

Η Μετακόμιση vol5 – Ο Γίγας και το μυρμήγκι

Κούτες τέλος! Πιάσαμε τις σακούλες...  Οι σακούλες Γίγας θα φορεθούν πολύ...Είναι απίστευτα βολικές για όσα θέλεις να ξεφορτωθείς και μπορείς να βγάλεις και γαμώ τις σέλφι, αφού χωράς κι εσύ μέσα. Αυτά!

Η μετακόμιση δημιουργεί ανάμικτα συναισθήματα. 

Από τη μία είναι η λαχτάρα και η δημιουργικότητα, από την άλλη το άγχος και η ανασφάλεια για το άγνωστο. Η αλλαγή της συνήθειας, του γνώριμου και πάνω από όλα, δεν θα ντραπώ να σας το πω, θέλω τη μαμά μου!

Αφού έχεις πακετάρει τη ζωή σου σε χαρτόκουτα, αρχίζεις να αντιλαμβάνεσαι ότι φεύγεις. Και αφού ξεπεράσεις το πρώτο σοκ, κι όλη η ζωή σου περνάει μπροστά από τα μάτια σου, έρχεται η στιγμή να συνηδειτοποιήσεις ότι υπάρχουν και τα έπιπλα. Και αυτά, δεν πακετάρωνται τόσο εύκολα.

Κάποιες στιγμές νομίζεις ότι είναι πιό εύκολο να τα πετάξεις από το μπαλκόνι βάζοντάς τους φωτιά και να πάρεις καινούργια, αρκεί να γλιτώσεις τη μεταφορά τους. 

Ενώ έχω φανταστεί εκπληκτικές λεπτομέρειες για το καινούργιο μου σπίτι, όχι μόνο για το που θα μπει το κάθε έπιπλο αλλά ακόμη και ότι θα ήθελα να έχω αυγοκόφτη και τεράστιο stock από σφουγγαράκια πλυσίματος πιάτων που μετά τη δεύτερη χρήση σιχαίνομαι λες κι είμαι καμία υποχόνδρια- έχω κάποια τεράστια κενά. Έχω κενά, που όταν κλείνω τα μάτια και προσπαθώ να τα γεμίσω, δεν μου έρχεται τίποτα. 

Σε αυτό το σημείο, ξαναγυρίζουμε εκεί, όπου θέλω να πετάξω τα έπιπλα από το μπαλκονι.Μια σειρά από αγχωτικές σκέψεις με παραλύουν. Πως θα τα μεταφέρω χωρίς να τα γρατζουνίσω ή να τα σπάσω κι αν πρέπει να τα πακετάρω κι αυτά; με τι; και πως θα το κάνω;, κι αν το κάνω, πως θα σηκώσουμε τόσο βάρος; κι άντε και το σηκώσαμε το βάρος, χωράει να βγει από τη σκάλα της πολυκατοικίας; Τι καλά θα ήταν να είχαν τα έπιπλα πόδια και φτερά, ή απλά να είχε εφευρεθεί η τηλεμεταφορά!!!

Και τότε αποφάσισα ότι χρειάζομαι βοήθεια από ειδικούς και όχι, δεν είμαι παντοδύναμη. Οπότε και  ανακάλυψα αυτό το site, στο οποίο καταγράφεις ό,τι θέλεις να μεταφέρεις, πότε, που και πως, και περιμένεις τις προσφορές των συνεργείων, ορίζοντας εσύ το ταβάνι σου κι έτσι, η ζωή σου γίνεται λίγο πιο εύκολη…





No comments:

Post a Comment

Any comments?