14.6.15

Video Tutorial: Πώς να απαλλαχτείτε από τις κατσαρίδες σας

Όσοι διαβάζετε αυτό το blog ξέρετε καλά ότι ξέρω. I know bitches! 

Μπορεί να τις τρέμω, αλλά τις έχω μάθει καλά και τις εξοντώνω με επιτυχία και πλέον,έχω αυτοκυρήξει τον εαυτό μου Master of Coucarachas Exterminator. 

Όπως κάθε χρόνο φέραμε στην πολυκατοικία συνεργείο να κάνει απολύμανση και επειδή –το έχω πει πολλές φορές, το επαναλαμβάνω για τους νέους αναγνώστες- οι Κριοί πιστεύουν ότι μόνοι τους τα καταφέρνουν καλύτερα, ήρθε η ώρα να αναλάβω δράση.

Μπορείτε κι εσείς! 
Θέλω να με πιστέψετε! 

Μην τις φοβάστε φίλοι μου, δεν θα μας νικήσουν αυτές, εμείς θα τις εξολοθρεύσουμε πρώτοι. 

Σφίξτε τα δόντια, ακολουθήστε τις οδηγίες μου και ριχθείτε με θάρρος λέοντα στη μάχη. 

Υ.Γ. Μην επιστρέψετε ποτέ ξανά σε αυτό το blog εάν δεν βγείτε νικητές!


Για εσάς που τόσο αγαπώ:




**Την "οδοντόκρεμα" και τη σκόνη τα βρίσκεις σε Φυτώρια και όχι σε super market. Μη βουρτσίσεις τα δόντια σου με αυτά. Τη σκόνη μπορείς επίσης να τη ρίξεις στις τουαλέτες και να τραβήξεις καζανάκι... Κόστος: 20-25 ευρώ

No comments:

Post a Comment

Any comments?