18.7.14

Ετήσιο καλοκαιρινό ραντεβού με την Τ. (Twitter stories)

Είχα χορτάσει ύπνο και ξύπνησα αιφνιδίως στις 06:00 π.μ.. Σηκώθηκα να πάω στην κουζίνα για πρωινό..Αναγκαστικά πέρασα από το χολ... Ένας λευκός φάκελος ήταν κάτω από την πόρτα σφηνωμένος. «Αααα! Τα κοινόχρηστα!», είπα με χαρά κι έσκυψα να τον σηκώσω. 06:14΄ έμφραγμα:  
ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ.

# Κα-τσα-ρί-δααααααα: Όλη η γειτονιά στο πόδι από τις φωνές μου -ΚΑΝΕΙΣ δεν ήρθε να βοηθήσει.

# Έχω αρπάξει το #baygon και ψεκάζω ουρλιάζοντας πολεμικές ιαχές. Δεν βλέπω που έχει πάει, απλά ψεκάζω.

# Αν δεν την πιάσει το #baygon θα την εξοντώσει το ντεσιμπέλ της τσιρίδας μου - εύχομαι...

# ΝΑ'ΤΗ!!!

# ΥΕS! Δεν είναι φτερωτή. Σε έχω καργιολάκι! Φσσσςςςς..

# Αναποδογύρισε και κουνιέται υστερικά. Ψοφάει??!!!τι χαρά!

# Τι εννοείς οι φτερωτές είναι αρσενικές ενώ οι άλλες αφήνουν αυγά? Τι εννοείς μπορεί να υπάρχουν κι άλλες?

# Ωχ! Ξαναγυρίζει! Προσγειώνεται εκ νέου στα 4 και τρέπεται σε άτακτη φυγή προς τον καμπινέ!

# Αδειάζω το άλλο μισό #baygon, το τρεχαλητό της επιβραδύνεται αλλά τίποτα δεν την σταματάει. Πολύ ανθεκτικό το καργιολάκι…

# Δεν υπάρχει άλλη λύση. Μαζεύω κουράγιο και με δύναμη μεγάτονων ρίχνω παντοφλιά. Σπάει το πλακάκι κι η Τερέζα επιτέλους είναι νεκρή.

# Από πού μπήκε; Πόσες μέρες την είχα συγκάτοικο; Λες να ταξίδεψε μέσα στο φάκελο με τα κοινόχρηστα;

#Κείτεται νεκρή, στέκομαι και την κοιτάω τελετουργικά και με επιστημονικό ενδιαφέρον. Είμαι ψύχραιμος άνθρωπος γενικά, πρέπει να το διαχειριστώ. Είναι απλώς ένα είδος σκαθαριού.

# ΟΧΙ ΚΑΡΓΙΟΛΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΘΑΡΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΘΕΛΩ ΓΙΑΤΡΟ

# Ψεκάζω το άλλο μισό baygon σε όλο το σπίτι, φεύγω σχεδόν με την πιτζάμα και αυτοεξορίζομαι από το σπίτι.

# Ευτυχώς υπάρχουν τμήματα στην εταιρεία που είναι 24ωρα και με περιμαζεύουν.

#Τίποτα δε μπορεί να με κάνει καλά

# Αισθάνομαι τα μαλλιά μου στο μπράτσο και ξεμαλλιάζομαι παρανοικά από ανατριχίλα.

# Νιώθω πιο ευάλωτη από ποτέ!!!!

# Τίποτα δεν θέλω, μόνο να μετοικίσω σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου. Το μοναδικό μου κριτήριο είναι να μην υπάρχουν κατσαρίδες. Τι λες για Αλάσκα?



No comments:

Post a Comment

Any comments?