16.6.14

Ο #Ενθούσιαστ & the LinkedIn Diseases

"Και ξαφνικά βρήκα τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω! Μαμά! Θα γίνω ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤ!"...


Τις Δευτέρες – δηλαδή τις ημέρες που μισώ την πραγματική δουλειά μου- με πιάνει μανία να χαζεύω στο LinkedIn ανθρώπους που δεν ξέρω και να κοιτάω το σύντομο προφίλ τους κι αν μου αρέσει ο τίτλος, τους κάνω add. Σπάνια μπαίνω να ψαχουλέψω το bio τους, πρώτον γιατί στο LinkedIn φαίνεται όταν ψαχουλέψεις κάποιον και δεύτερον, δεν έχει νόημα γιατί δε θα προσλάβω κανέναν στη Giant μου. Είμαι CEO Founder του @sangbleue blog, editor, author, columnist, marketing manager, director, δούλα και κυρά. Ό,τι δηλώσεις είσαι ρε. Ωστόσο το πρωί πάω σαν τη μανταμίτσα στη δουλειά και κάνω τη σεμνή και ταπεινή.

Καθώς χάζευα κι είχα πάρει φόρα, αποφασισμένη να αυξήσω τα άτομα του φτωχού μου network άρχισα να παρατηρώ ότι πολύς κόσμος δηλώνει ως επάγγελμα το #Enthusiast. Έτριψα τα μάτια μου, κοίταξα καλύτερα. Πήγα παρακάτω και εμφανίστηκε κι άλλος Ενθουσιαστ. Ενθουσιάστηκα. Τι είναι αυτό το Ενθουσιαστ;

Μάρκετιν Ενθούσιαστ, Ίντερνετ Ενθούσιαστ. Και πάει λέγοντας.

Ήξερα ότι εκεί μέσα, ο καθένας κολλάει κι από ένα τίτλο που του κάθεται καλά στο μυαλό, αλλά Ενθούσιαστ; Θέλω κι εγώ! Αλλά δεν ήξερα αν μπορούσα να γίνω. Είχα τα απαραίτητα σκύλ-ς; Μήπως έπρεπε να έχω μαθηματικές γνώσεις για να γίνω Ενθούσιαστ;

Το μυαλό μου ξέφυγε για λίγα λεπτά. Δηλαδή σε πληρώνουν για να κάνεις τον ενθουσιασμένο; Μπα. Αποκλείεται. Η Κλαίρη θα ήταν πολύ ακριβοπληρωμένη Ενθούσιαστ χωρίς καν να το προσπαθεί, ο ενθουσιασμός της για τα πάντα είναι πηγαίος.

Επομένως, υπέθεσα ότι είναι κάποιος όρος που δε γνωρίζω, πολύ ψαγμένος, πολύ «πολύ» γενικά. Έπρεπε να μάθω. Κι έμαθα. (Εννοείται ότι το googlαρα για να μορφώσω κι εσάς που δε το ξέρετε, χωριάτες).

Τελικά, ο Ενθούσιαστ δεν είναι τίποτα παραπάνω από αυτόν που απλά γουστάρει τρελά τη δουλειά του.


Δε θα γίνω Ενθούσιαστ τελικά. Τώρα για ένα- δύο ιδιαίτερα στα μαθηματικά να το συζητήσουμε…


No comments:

Post a Comment

Any comments?