6.6.14

Zed & τα 7 ασυγχώρητα αμαρτήματα



(στο γιατρό)

- Πως νιώθεις σήμερα; 

Θέλω να τους χαστουκίσω όλους. Η λέξη "σκατά" βγαίνει από το στόμα μου πιο εύκολα κι από την αναπνοή μου. 

- Σου συμβαίνει συχνά;

Απο πάντα.

- Ποια είναι τα συμπτώματα;

..Παίρνω φωτιά και αρχίζω την επίθεση με κάθε μέσο - αν τα λόγια και οι βρισιές δε με χορτάσουν, μπορώ να του σφίξω το μπράτσο μέχρι αυτό να μελανιάσει ή ακόμη και να τον πιάσω απο το λαιμό και να τον αναγκάσω να καταπιεί τη γλώσσα του. Και ξανακαταλήγω στο εξής: θέλω να τους χαστουκίσω όλους. 

- Πότε σε πιάνει αυτή η λύσσα;

Είναι πολύ συγκεκριμένα αυτά που με ενοχλούν σε κάποιον. Γίνομαι έξαλλη όταν κάποιος:

1. με ειρωνεύεται
2. με κοροϊδεύει
3. με διατάζει
4. με προδώσει
5. μου κορνάρει (η Ειρήνη ξέρει)
6. μου τραγουδάει παράφωνα παρά τη θέλησή μου
7. μου κάνει έκπληξη


Για όποιον ακόμα το σκέφτεται και δεν έχει καταλάβει ότι χτυπάω το καμπανάκι:


και είναι κληρονομικό... ε μαμά; 

Υ.Γ. Εννοείται ότι εγώ κορνάρω σε όλους, μπορώ να τραγουδάω όσο και όποτε θέλω και φυσικά συμμετέχω σε εκπλήξεις αλλονών! Χρόνια πολλά Τρίσια!!!




No comments:

Post a Comment

Any comments?