8.6.14

#If & the Instagram Effect

Είχα μια συζήτηση χθες, σχετικά με τις μοιραίες επιλογές. Αν δεν είχες κάνει αυτό, μπορεί να είχε συμβεί το άλλο – θεωρία της εντροπίας μου είπαν κάποτε ότι λέγεται, ή για εμάς τους επιφανειακούς τύπους, «Φαινόμενο της Πεταλούδας με τον Άστον Κούτσερ». Εχθές λοιπόν, έκανα μια επιλογή: Δεν θα πάω για τριήμερο στο Πόρτο Χέλι με τους Κουμπάρους.

Την επόμενη ημέρα, πήρα τον κουμπάρο τηλέφωνο να μάθω τα νέα τους, να δω τι χάνω.

«Άσε με Αλεξία, καλά που δεν ήρθες, μεγάλη αποτυχία αυτή η εκδρομή», τον ακούω να λέει λαχανιασμένος.

«Μα γιατί;? Γιατί ακούγεσαι λαχανιασμένος;», τον ρωτάω.

«Τρέχω με την όπισθεν στον κήπο με σκοπό να φωτογραφίσω τη Μαριλένα που κάνει ότι τρέχει».

«Και δε μου έφτανε που κάνω το φωτογράφο, κάνω και το γιατρό. Η Τρίσια ανέβασε πυρετό, ο Νίκος δάγκωσε τα ούλα του και της κοπέλας του πονάει η κοιλιά της. Α! Και της Μαριλένας πάχυναν τα μπούτια της!», συμπλήρωσε.  «Άσε που ο καιρός είναι χάλια». Κι όλα φαίνονταν τόσο καλύτερα στο ίνσταγκραμ...

Στην αρχή ανακουφίστηκα, αλλά μετά μπήκε μέσα μου ο δαίμονας του «Αν». Αν είχα πάει μπορεί η Τρίσια να μην είχε πυρετό, ο Νίκος να μην είχε δαγκώσει τα ούλα του και να μην είχε συννεφιά (η Μαριλένα θα συνέχιζε να είναι τρελή ανεξάρτητα από τις επιλογές μου). Συμπέρανα ότι…Τους κατέστρεψα την εκδρομή!

Και όπως φάνηκε, δεν ήταν η μόνη εκδρομή που κατέστρεψα. Επειδή εγώ δεν πήγα στο Πόρτο Χέλι… Έβρεξε και στη Μάνη και η von Zer βρέθηκε κάτω από το πάπλωμα με πονοκέφαλο από τα πούλια που κοπανιόντουσαν στο τάβλι το οποίο έπαιζαν όλη μέρα οι φίλοι της.

Επειδή εγώ έμεινα στην Αθήνα, κάποια ψυχή δεν κατάφερε ποτέ να πάει στο κομμωτήριο για κούρεμα γιατί ήρθε να με δει τι κάνω κι επειδή εκτός ότι είχε μάτια να με δει, είχε κι ένα στόμα ΝΑ, έφτασα να μάθω «γιατί» ο γκόμενος εξαφανίστηκε και να σφραγίσω την καρδιά μου τελείως, αν υποθέσουμε ότι είχα αφήσει μια μικρή χαραμάδα να μπαίνει λίγο φως.

Κι όλα αυτά συνέβησαν γιατί αν αποδεχόμουν τις προκλήσεις της ζωής και τις προσκλήσεις των ανθρώπων, αυτή τη στιγμή θα σας έγραφα από άλλη χώρα και μπορεί να ήμουν και φουλ ερωτευμένη μέσα σε γόνδολα. Αλλά σκατά! Έμεινα στην Αθήνα και τους κατέστρεψα όλους, μαζί και εμένα.

Ανοίγω ίνσταγκραμ και βλέπω τη Μαριλένα σε πόζα τσιγκολελέτα, απάνω στο γκαζόν. Κατέβηκα και λίγο παρακάτω στο timeline του instagram, και κάτω από τα μπούτια της Μαριλένας είδα που έπρεπε να βρίσκομαι και με ποιον. Και συγχύστηκα.




No comments:

Post a Comment

Any comments?