5.4.14

Και ξαφνικά όλοι σε σχέση!


Μεγαλώσαμε, αυτό ήταν. Το ξέρω, γιατί ακόμη και οι πιο ασόβαροι φίλοι μου, οι πιο φανατικοί εργένηδες, οι πιο πιστές απομιμήσεις Κάρι Μπράτσω, ακόμη κι η Σαμάνθα και τα πιο ατίθασα κορίτσια, όλοι τους, είναι σε σχέση. Εγώ το πήρα ανάποδα....

Εγώ είχα μάθει να έχω γκόμενο Παρασκευή και Σάββατο και όλες τις άλλες μέρες να έχω τις φίλες και τους φίλους μου. Ήξερα ότι το Σάββατο, οι φίλες μου θα ξεσάλωναν στο Ροκ εν Ρολ, οι φίλοι μου θα γκομένιζαν στο Σέρκους, κάποιοι άλλοι θα αντάλλασαν φιλοφρονήσεις και σφηνάκια στο Περε Ούμπου. Οι παρέες έμπλεκαν μεταξύ τους, γινόντουσαν όλοι ένα κρεβάτι κι εγώ είχα το γκόμενό μου για μακαρονάδες και σινεμά και αγαπούλες –η έξαλλη ζωή των άλλων δεν ήταν για εμένα ποτέ άλλωστε. Και ξαφνικά, έμφραγμα. Ο σχεσάκιας χωρίζει κι όλοι άλλοι έχουν σχέση. Και τους ψιλομισείς.

Τα 10 πιο σπαστικά πράγματα που σου συμβαίνουν αυτήν την περίοδο:

1.       Θέλουν να σου κάνουν προξενιό ό,τι τέρας φίλο έχει ο γκόμενος της φίλης σου (κι αντίστροφα).

2.       Αν τολμήσεις να μιλήσεις για κάποιο φλερτ, αγκαλιασμένοι στον καναπέ που αγόρασαν μαζί από το ΙΚΕΑ και με μία φωνή «πότε θα τον γνωρίσουμε;»… -εσύ δε ξέρεις καν αν θα τον ξαναδείς…

3.       Όταν ρωτάς τι θα κάνουμε το βράδυ (α΄ πληθυντικό συμπεριλαμβανομένου εσένα) σου απαντάνε «ααα…εμείς θα πάμε…» (α’ πληθυντικό μη συμπεριλαμβανομένου εσένα). Ψωμοτύρι το «εμείς»…

4.       Τα περισσότερα Σάββατα είναι καλεσμένοι σε κάποιο γάμο συναδέλφου, φίλου, γνωστού και συγγενή. Διπλό το χτύπημα: και οι συνομήλικοι παντρεύονται και οι συνομήλικοι φίλοι πάνε μαζί σε επίσημα σουαρέ…

5.       Δεν το λένε πάντα, αλλά είχες σχέση και ξέρεις… Κάνουν σεξ. Τραγικό…

6.       Αποφεύγουν να σε καλέσουν για να μη νιώθεις ότι κρατάς το φανάρι αλλά επειδή σε βαριούνται κιόλας…

7.       Οι άντρες των φιλενάδων σου σε βλέπουν καχύποπτα… Φοβούνται ότι ως ζωντοχήρα μπορεί να τις παρασύρεις, να τις ξεσηκώσεις ή κάτι τέτοιο…

8.       Οι γυναίκες των φίλων σου σε βλέπουν αλλά δε θέλουν να σε βλέπουν, γιατί είσαι ελεύθερη, άρα διαθέσιμη, άρα καραπουτανάρα κι έχεις βαλθεί να τους χωρίσεις και να τους κλέψεις τον γκόμενό τους, στον οποίο το παίζεις φίλη υστερόβουλα...

9.       Οι γονείς σου πιστεύουν ότι θα μείνεις στο ράφι. Δε στο λένε, αλλά το σκέφτονται… Γι’αυτό και σε πρήζουν με ερωτήσεις. Θα βγεις; Πως πέρασες; Γνώρισες κανέναν; Γύρισες; Κιόλας;;; Δε θα βγεις;;; Θα γυρίσεις;;; (τζίζας)


10.   Ο εαυτός σου. Η χειρότερη παρέα από όλες είναι ο εαυτός σου. Και μάντεψε… Μόλις αρχίσεις να τον ανακαλύπτεις θα σε εκνευρίσει ακόμα περισσότερο.

No comments:

Post a Comment

Any comments?