19.8.13

Ε ΡΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ

Χθες το βράδυ έφτασα από ταξίδι στο λιμάνι του Πειραιά στις 2 το βράδυ.  Έπρεπε να βρω ταξί να φτάσω εκεί που είχα παρκάρει από την Παρασκευή  (στη δουλειά μου) και ύστερα να γυρίσω σπίτι με το δικό μου αυτοκίνητο. Έτσι θα γλίτωνα  την τραγική διπλή ταρίφα – την προηγούμενη εβδομάδα μου κόστισε 30 ευρώ.  
Πρώτα όμως έπρεπε να βρω ταξί κι αυτό δεν είχα φανταστεί πόσο δύσκολο είναι. Την Κυριακή μετά το Δεκαπενταύγουστο που γυρίζουν όλοι. Τη μοναδική ίσως  Κυριακή που όλα τα ταξί της Αττικής κάνουν πιάτσα στο λιμάνι, μαζεμένα, καθώς πρόκειται για την ημερομηνία επιστροφής των ¾ των ανθρώπων που πήγαν διακοπές .  Ήταν τόσα πολλά τα ταξί όσα δεν έχω δει στη ζωή μου κι όμως εγώ δε μπορούσα να βρω ούτε ένα.

Όλοι μου μιλούσαν, μου σφύριζαν και μου έκαναν φώτα ρωτώντας με που πάω.  Έτοιμη να ανοίξω την πόρτα και να μπω μέσα όπως έχω δει στις ταινίες, απαντούσα σα χαζή κι οι οδηγοί είτε γυρνούσαν απαξιωτικά το βλέμμα από την άλλη, είτε με έστελναν στον παρακάτω, που επίσης δεν ήθελε να με πάρει.  Κι έβαζαν άλλους μέσα πριν προλάβω να κάνω κιχ. Στον τέταρτο που με ρώτησε «ε κοπελιά που πας», απλώς απάντησα «κάπου κοντά και όπως φαίνεται πρέπει να πάω με τα πόδια!». Αλλά ούτε τότε κατάλαβε πόσο μαλάκας είναι, όταν άκουσε που πάω γύρισε το κεφάλι από την άλλη. Τόσο απλά.
Υπήρχαν τρείς επιλογές: Είτε να πάω με τα πόδια και να πεθάνω στα μισά της διαδρομής. Είτε να καλέσω ραδιοταξί – γελοίο. Είτε να περιμένω να ξημερώσει να πάρω λεωφορείο. Καθώς σκεφτόμουν τα τρία σενάρια σταματάει ακόμη ένα ταξί, να με ρωτήσει που πάω. Μου έρχεται να του κλωτσήσω την πόρτα. Στη θέση του συνοδηγού ένας κύριος. Διπλοκούρσα! σκέφτηκα κι ήμουν έτοιμη να αρχίσω δεύτερο γύρω ξεχεσίματος στον ταρίφα που μάλλον θα με απέρριπτε και πάλι. Ξεστόμισα τον προορισμό και αναπάντεχα άκουσα το «ναι».

«Τα καθίκια!» μου σχολίασε για τους συναδέλφους του. Ο συνοδηγός , πελάτης κι εκείνος, εντελώς τυχαία πήγαινε στο ίδιο μέρος με εμένα. Κοντά δηλαδή. Διπλοκούρσα, παράνομη μεν αλλά καλύτερη από το να πας από τον Πειραιά στο Φάληρο με τα πόδια μέσα στο βράδυ. Αναρωτιέμαι αν θα με είχε πάρει ούτως ή άλλως, εάν δεν ήταν ο κύριος εκείνος. Εννοώ ότι ίσως απλά να ήταν άτυχος γιατί πήγε για διπλοκούρσα κι έτυχε να πηγαίνουμε και οι δύο στο ίδιο κοντινό μέρος.  Τουλάχιστον δέχτηκε τη μαύρη μοίρα του και δε γύρισε το κεφάλι από την άλλη. Ίσως εκείνος ο κύριος άνοιξε την πόρτα κι έκατσε πριν του πει τον προορισμό. Αυτό που πρέπει δηλαδή να κάνουμε όλοι, γιατί η άρνηση κούρσας είναι παράνομη. Αλλιώς φωτογραφία την πινακίδα και καταγγελία πρωί πρωί. Μακάρι να είχαμε όλοι την όρεξη και το χρόνο να κάνουμε καταγγελίες σε όλους τους αντιεπαγγελματίες μαλάκες αυτής της χώρας – που φυσικά δεν περιορίζονται σε οδηγούς ταξί αλλά και σε πολλές άλλες ειδικότητες.

Αυτός λοιπόν, δε γύρισε το κεφάλι, ούτε μας κατέβασε – μα το φαντάζεσαι; Να έβρισκε στο δρόμο κανέναν τρίτο τουρίστα-θύμα που πήγαινε Κηφισιά και να μας κατέβαζε εμάς τους παρακατιανούς!
Υποτίθεται ότι υπάρχουν πρόστιμα σε περίπτωση άρνησης μίσθωσης, διακοπής μίσθωσης, επιλογή πελάτη κοκ από οδηγούς ταξί. http://news.pathfinder.gr/greece/news/503515.html

Δε νομίζω ότι μπορώ πια να περιμένω ποιο κωλοταξί θα με πάρει, ούτε να περιμένω πότε  θα γίνω  εκείνη η γριά που δέρνει κόσμο με το μπαστούνι και κάνει δέκα καταγγελίες τη μέρα.  Νομίζω ότι από σήμερα, θα κάνω αυτό που πρέπει όλοι να κάνουμε μήπως κάποτε αυτή η χώρα κατοικηθεί από ανθρώπους και όχι από ένα μάτσο ζώα.

1019 – Παραβάσεις οδηγών Ταξί για περιπτώσεις όπως η δική μου.
1889 – Συμπολίτες με Αναπηρία όπως π.χ. το παρκάρισμα της καγιέν στη ράμπα ΑμΕΑ
1517 – Φοροδιαφυγή, για εκείνον που  αντί για απόδειξη, φέρνει τη σημείωση της παραγγελίας  πάνω σε λαδόκολλα λες και δεν έφτανε που το λάδι του είναι γ' διαλογής ψημμένο 10 φορές
1564 – Διαφθορά, για το βενζινά που  γεμίζει το ντεπόζιτο με νερό αντί για πετρέλαιο και σου γ@@@@ το αυτοκίνητο
1735 – Ρύπανση  για το α@@@ι που πετάει ολόκληρη σακούλα σκουπίδια από το παράθυρο του αυτοκινήτου του στη μέση της Ποσειδώνος
1521 – Ζημιά σε Δημόσια Έργα, για τις αμέτρητες πινακίδες οδικής σήμανσης που πρέπει να μαντεύεις τι κρύβουν πίσω από άθλια χωρίς κανένα νόημα γκράφιτι, τους βανδαλισμούς της δημόσιας περιουσίας όλων μας.

Τι σκατά την έχουμε τη φωτογραφική του κινητού και το κινητό το ίδιο; Ας δουλέψουν λίγο εκεί που πρέπει οι μπάτσοι, που διαλέγουν αυτοκίνητα για εξακρίβωση στοιχείων ανάλογα με τον αριθμό σουτιέν της οδηγού. Αι στο διάλο, ζώα.
 


1 comment:

Any comments?