11.6.13

ΔΥΝΑΜΙΤΗΣ 1

Είναι 6:10 το πρωί και μπαίνω σπίτι.  Η μητέρα, η οποία βρίσκεται στην Αθήνα αυτή την περίοδο, περιμένει πίσω από την πόρτα. «Που πας;!» λέει έκπληκτη κοιτώντας το ρολόι της – με κλειστά μάτια το κοίταζε, υπνοβατούσε. «Δεν πάω. Έρχομαι», της απαντώ κοφτά, αν και τόσο νωρίς, τα νεύρα μου κρόσσια. Εκείνη πετάγεται στο ταβάνι «Τι;;; Είχες βγει!?», ρωτάει λες και θα με έκανε ντά, 25 χρονών γαϊδούρα. Λες κι αν ήθελα να βγω και να γυρίσω 6.10 το πρωί, ενώ δουλεύω στις 9, θα με εμπόδιζε το τρελό μάτι του υπνοβάτη. Δεν είχα βγει. Είχα μόλις επιστρέψει από την Εφορία. Άπραγη.

Στις 5:15 άρχισα να ενοχλούμε από τα κουνούπια στο δωμάτιο. Άρχισα να τρώγομαι παντού, να υποφέρω κυριολεκτικά, να στριφογυρίζω τόσο βασανισμένη και φυσικά να μου δημιουργείται τρομερός εκνευρισμός. Στις 5:30 ήταν αδύνατο να συνεχίσω την προσποίηση ότι κοιμάμαι και δε με νοιάζει το μπζζζζζ και ζζζζζ και ζζζζζ – Α-στα-διάλα. Τότε μια κορυφαία ιδέα καρφώθηκε στο μυαλό μου. Το προηγούμενο βράδυ είχα κάνει αίτηση στο taxis-paparito κι ήταν ιδανική ευκαιρία, αφού ξύπνησα τόσο πρωί, να πάω επιτέλους να πάρω τον γαμω-κλειδάριθμο. Μα βέβαια, θα ήμουν αν όχι η πρώτη, σίγουρα από τους πρώτους!

Ήμουν τόσο σίγουρη ότι η αποστολή μου θα στεφθεί με επιτυχία, που δεν παρέλειψα να πάρω και το κολατσιό της δουλειάς μαζί. Γιατί μετά θα πήγαινα τρέχοντας εκεί, αν και καθυστερημένα, θα είχα ήδη ειδοποιήσει από τις 9 το γραφείο ότι θα αργήσω- οι λόγοι κατανοητοί. Στις 05:59 είμαι ακριβώς έξω από την πόρτα. Με άλλους 49 μουρλοκακομοίρηδες. Είχαν ήδη στήσει ουρά και σημείωναν τα ονόματά τους σε ένα κωλόχαρτο, το οποίο ακουμπούσαν στον κάδο απορριμμάτων.

«Ωωωω! Να γράψω και τον αδερφό μου! Και τη μαμά μου!», λέει  ένας καραγκιόζης. Οπ! Κάπου το έχω ξαναδεί το εργάκι βρε! Στο ΙΚΑ!

Σηκώθηκα κι έφυγα επι τόπου, χωρίς δεύτερη σκέψη, Άκου εκεί 49 άτομα από τις 6:00π.μ.!
Κι αναρωτιέμαι…
Γιατί δεν μπορούμε να πάρουμε ηλεκτρονικά τον κλειδάριθμο;
Γιατί είναι τόσο δύσκολο να εξυπηρετηθεί ο κόσμος σε αυτή τη χώρα;
Γιατί πρέπει να πηγαίνεις στις υπηρεσίες του κώλου 3 ώρες νωρίτερα από την ώρα που ανοίγουν;
Γιατί ο κόσμος είναι τόσο μαλάκας;
Γιατί;;;;;;;
Γιατί?????????
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΜΑΔΕΡΦΑΚΕΡ??????????


Μια είναι η λύση: ΔΥΝΑΜΙΤΗΣ (συνεχίζεται)

No comments:

Post a Comment

Any comments?