18.5.13

Το ξεμάτιασμα


Ήταν σα το δηλητήριο της οχιάς. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ο πονοκέφαλος με είχε παραλύσει, η ταχυκαρδία έκανε τον κόσμο να σείεται γύρω μου, και μια πυρκαγιά εντός της κεφαλής μου με έκανε να πιστεύω ότι καίγομαι στον πυρετό. Μα πυρετό δεν είχα. Αναγκάστηκα να βάλω ανακοίνωση στο facebook «παρακαλώ ξεματιάστε με». Όλοι είπαν ότι είμαι πολύ βαριά και βαθιά ματιασμένη. … Τι καλά που θα ήταν αν μπορούσαν να βρουν και σε ποιον ανήκε το κακό μάτι.

Τρεις ξεματιάστρες με ξεμάτιαζαν μέχρι να συνέλθω (χωρίς φάρμακα να τα λέμε κι αυτά για να μην αμφιβάλλετε μερικοί). Ανάμεσα στα ξεματιάσματα άκουσα και διάφορες άλλες συμβουλές όπως «τρίψε τον κώλο σου, βάλε τα ρούχα σου ανάποδα, ρίξε νερό στη μούρη σου, μέτρα στις τρύπες σου, πες το πάτερ ημών 3 φορές μέσα σου, βάλε σκόρδα στις μασχάλες  σου, κάνε κατακόρυφο…».

Το πιο εξωφρενικό από όλα όμως είναι ότι δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το κίνητρο αυτού που με μάτιασε. Δηλαδή τι βρήκε να μου ζηλέψει, πραγματικά; Τα χάλια μου έχω ΚΑΙ αυτή την περίοδο.  #the_new_age

Ακόμα πιο περίεργο είναι που το ξεμάτιασμα ήρθε από μακριά. Όλες οι ξεματιάστρες ήταν εκτός Αττικής και εκτός Ελλάδας… Μα σε τι εμβέλεια πιάνει το ξεμάτιασμα; Να μου πεις τώρα με τους δορυφόρους όλα γίνονται…

Πάντως, για το μόνο που μπορώ να είμαι σίγουρη είναι ότι όπως με έπιασε έτσι ξαφνικά, έτσι μου έφυγε κιόλας, μέσα σε μια στιγμή.


No comments:

Post a Comment

Any comments?