22.8.12

Το ραπόρτο goodbye


Έφτασε η στιγμή να παραδώσω τα όπλα, ήτοι τη διπλωματική του μάστερ. Νομίζω, η καριέρα μου ως φοιτήτρια έφτασε στο τέλος της, αν και δε θα με χάλαγε καθόλου να συνεχίσω να σπουδάζω μέχρι το τέλος της κρίσης (= μετά θάνατον δηλαδή).

Eγραψα συνολικά 42.000 λέξεις, εκ των οποίων οι 40.000 αφορούν στο τι κάνει ο Μάνατζερ και καθοδηγητής μου στην πρακτική και οι 1500 αναφέρουν ξεκάθαρα τη λέξη «διαφυγές μίνι μπαρ», που ήταν και το μόνο αξιόλογο έργο που πραγματοποίησα στην πρακτική μου. Στις υπόλοιπες 500 λέξεις κατέγραψα τη σημαντικότητα των εκτυπώσεων, των φωτοτυπιών και της αρχειοθέτησης σε επαγγελματικό ντοσιέ για χαρτιά Α4. Τις βασικές μου ασχολίες δηλαδή..

Φεύγω, κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια… Σε λίγες ημέρες κλείνω μια πόρτα αλλά δυστυχώς δεν βλέπω ούτε χαραμάδα να άνοιξε κάποια άλλη. Φεύγω από το Royal Sweet, σα στημμένη λεμονόκουπα του room service. Φαινομενικά, μπορεί να νομίσετε ότι έχασα το καλοκαίρι μου, τις διακοπές, τα μπάνια, τις εξόδους… Μπορεί να πιστέψετε ότι ίσως να ξύπναγα το πρωί του ρεπό και να ένιωθα απλά δυστυχισμένη. Όχι, δεν είναι καθόλου έτσι! Καταρχήν, για τα δεδομένα της Ελλάδας ήμουν υψηλόμισθη. Δεν χρειάστηκε ποτέ να ζητιανέψω για μια τσίχλα, είχα την ευχέρεια να αγοράσω μόνη μου. Επιπλέον, πέρασα εποικοδομητικές ώρες μέσα στο πούλμαν της δουλειάς, όπου ο κάθε κατακαημένος έβριζε και γκρίνιαζε, δίνοντας μια ευχάριστη νότα στο υπόλοιπο της ημέρας. Έμαθα να φτιάχνω δροσιστικό φρέντο καπουτσίνο, σα το δικό μου αφρόγαλα δεν υπάρχει. Όλα αυτά όμως, δεν τα ανέφερα στην εργασία μου, γιατί όπως καταλαβαίνετε, πρόκειται για τα μυστικά του επαγγέλματος. Ποιου επαγγέλματος; Ούτε αυτό μπορώ να σας το αποκαλύψω ακόμα, είναι κι αυτό ένα από τα μυστικά μου.

Μέσα σε όλα έκανα πολύ ενδιαφέρουσες γνωριμίες! Έναν καλλιτέχνη Σκορπιό, μια γυναικάρα Καρκίνο, έναν ταλαντούχο Υδροχόο, έναν κλασσικό Λέων και δυο τραβάτε-με-κι-ας-κλαίω-ο-μάι-γκόντ Ζυγούς. Και για να μη το κουράζουμε πολύ, απλά να σας πω ότι με βαθμολόγησε άριστα ο Μάνατζερ. Συμφωνεί κι εκείνος ότι ποτέ ξανά οι φωτοτυπίες δεν ήταν τόσο ασπρόμαυρες και το αφρόγαλα τόσο αφράτο.

Ευτυχώς δε που πήρα σήμερα βαθμούς, γιατί αύριο θα ανακαλύψουν όλοι ότι διέλυσα όλο το σύστημα με ένα τόσο δα κουμπάκι. Αντίο excel… (εγώ τους το είπα ότι δεν τα πάω καλά με τα νούμερα).

See you in an other life bro!

No comments:

Post a Comment

Any comments?