2.7.12

Opus One των Ολίγων


                                                                                                                     
Δεν ξέρω τι θα έλεγε ένας Σομελιέ για το Opus One, αλλά έχω τη δική μου άποψη πάνω στο θέμα.

Κρασί… Άλλοι το προτιμούν λευκό και δροσερό, άλλοι κόκκινο σε θερμοκρασία δωματίου… Κάποιοι, ο πατέρας μου ας πούμε, το προτιμούν γλυκό ή ημίγλυκο. Ο μπαμπάς αγαπά πολύ το κρασί της Θείας Κοινωνίας, δε δίστασε μάλιστα να ρωτήσει τον παπά, εν ώρα μυστηρίου (στο γάμο του!!) «τι είναι αυτό το κρασί;». Του άρεσε. Γιατί όχι; Εγώ είμαι λάτρης του λευκού ξηρού κρασιού. Η μπύρα πρέπει να σερβίρεται με τσιπς και το κρασί με ξηροκάρπι, αλλά προτιμώ τα τσιπς. Η γαρνιτούρα δεν μας ενδιαφέρει στη συγκεκριμένη περίπτωση, γιατί το Opus One το πίνεις με συνοδεία γαρίδας και βάλε. Εγώ με τη μητέρα, τις γαρίδες τις έχουμε για «στόλισμα», όπως μου ανακοίνωσε τα φρικτά περασμένα Χριστούγεννα. Ένι ουέι…

Το κρασί είναι παρείστικο ποτό, όταν σερβίρεται στο κλασικό χαμηλό ποτηράκι της ταβέρνας. Είναι το ποτό της αλκοολικής γυναίκας, που πίνει μόνη στο σπίτι (λένε οι έρευνες, όχι εγώ). Και τέλος, είναι το σημαντικότερο έσοδο στα περισσότερα καλά εστιατόρια. Αμέ! Τι νόμιζες;

Ε, λοιπόν, το αγαπημένο μου από όλα τα κρασιά είναι το λευκό του Λουρίδη. Ο Λουρίδης είναι ένας μικρός παραγωγός στην Πάρο, είναι γείτονάς μου κι όταν ξεκίνησε διστακτικά την παραγωγή του, ήμασταν από τους πρώτους που μας έδωσε να δοκιμάσουμε από το κρασί του. Ξετρελάθηκα από την πρώτη γουλιά, έχουν περάσει κάποια χρόνια, ένας χρόνος στη Γαλλία, την πατρίδα του κρασιού, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι το καλύτερο κρασί είναι του κύριου Νίκου. Ο Σομελιέ βέβαια, θα έλεγε ότι είμαι τουλάχιστον βλάσφημη! Αλλά ναι κυρίες και κύριοι, το απλό παριανό κρασάκι είναι το καλύτερο που έχω πιεί. Δεν πάω να το συγκρίνω με το Opus One βεβαίως, διότι αυτό δε το έχω δοκιμάσει και ούτε πρόκειται. Απλά αναρωτιέμαι, πόσο καλύτερο μπορεί να είναι αυτό το καλιφορνέζικο παρασκεύασμα, για να αξίζει 500 ευρώ (και παραπάνω) το 1 μπουκάλι.

Επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω πολύ…  

Που θα το βρείτε; Μα μόνο σε ένα εστιατόριο τύπου «royal sweet», με Βασιλοπριγίπισσες… 

No comments:

Post a Comment

Any comments?