28.6.12

Room 1126


Δεξιά από το 1126, μένει ένας Έλληνας. Έχει μια Καγέν παρκαρισμένη στο 0 (μηδέν). Μένει σε μια σουίτα με όλα τα κομφόρ. Για λόγους που δεν καταλαβαίνω πλήρως, μέσα στο δωμάτιο φοράει τη λευκή ρόμπα του ξενοδοχείου, γιατί έτσι δείχνουν οι φωτογραφίες του προσπέκτους. Ρόλεξ στο δεξί χέρι, γιατί είναι εκκεντρικός. Μέσα από τη ρόμπα φορά φανελάκι και σώβρακο, που φέρουν την υπογραφή επώνυμου σχεδιαστή και κοστίζουν όσο το μηνιάτικό μου. Γενικότερα το μόνο φθηνό που υπάρχει γύρω του, είναι η γκόμενά του. Αριστερά του 1126, στη σουίτα μένει ο Ρώσος. Δεν ξέρω πως βγάζει το ψωμί του, δεν ρωτάνε τέτοια πράγματα. Αυτός δεν έχει καγιέν, έχει μια ταπεινή πλεούμενη πολυκατοικία στη μαρίνα. Κυκλοφορεί τσιτσίδι κι όχι με τη λευκή ρόμπα. Από τον ηλιοκαμένο φούξια λαιμό του κρέμεται μια χοντρή χρυσή αλυσίδα, ασορτί με το μπρασελέ και τα τρία ογκώδη δαχτυλίδια του. Καλοί πελάτες, αφήνουν και tips. Σε αντίθεση με τον 1126…



Στη σουίτα, γνωστή και ως room 1126, νοτιοανατολικά του Ρώσου, μένει ο μυστηριώδης Τσάμπας. Δεν τον έχω δει ή ακούσει ποτέ, αλλά ασχολούμαι μαζί του καθημερινά. Δεν ξέρω πως μοιάζει, τι δουλειά κάνει, αν φοράει ρόμπα ή κυκλοφορεί γυμνός. Ξέρω μόνο τι τρώει, πότε το τρώει. Και τρώει πολύ. Χρησιμοποιεί το room service περισσότερες φορές απ’ό,τι χρησιμοποιώ εγώ το κινητό μου για να δω την ώρα. Έχω σκεφτεί πολλές φορές να τον πάρω τηλέφωνο να του προτείνω πιάτα από το μενού «υγιεινή διατροφή», γιατί όπως γνωρίζω έχει αρτηριακό πρόβλημα κι έχει υποβληθεί πρόσφατα σε σχετική επέμβαση. Του αρέσουν πολύ τα μακαρόνια, κυρίως η Ναπολιτέν. Επίσης, τρελαίνεται για πατατοσαλάτα. Προτιμά την alpha από τη fisher και γενικά ξοδεύει πολύ, χωρίς να το σκέφτεται, παρότι δεν έχει ρόλεξ, ή καγιέν, ή χρυσή αλυσίδα, ή πλεούμενη πολυκατοικία… Ο Τσάμπας δεν πληρώνει τίποτα από αυτά, μόνο καταναλώνει. Κι εμένα τι με νοιάζει;



Δε με νοιάζει καθόλου! Απλά σας εξηγώ τι δουλειά κάνω ακριβώς… Μια από τις αρμοδιότητές μου εδώ, είναι να μετράω τις μπουκιές του κύριου Τσάμπα. Μετράω τις ποσότητες, τις μερίδες δηλαδή, αλλά όχι τις θερμίδες. Παρότι λοιπόν δεν τον έχω συναντήσει ποτέ, κι αν ισχύει το «είσαι ό,τι τρώς», τότε θα μπορούσαμε να πούμε «είσαι ό,τι τρως, δηλαδή χοντρός». Γύρω στα 60. Δεν βγαίνει έξω, γιατί παραγγέλνει μεσημέρι και βράδυ από το room service. Μάλλον διαζευγμένος… Μάλλον έχει κι ένα μικρό σε ηλικία υιό, που τον επισκέπτεται μια φορά την εβδομάδα, εξού και το cheeseburger κάθε Κυριακή μεσημέρι. Ή μπορεί και όχι…



Ηθικό Δίδαγμα: Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία. Τα καλά κονέ μπορεί…

No comments:

Post a Comment

Any comments?