29.6.12

Η βοηθός, του βοηθού,ω βοηθέ

Πριν συνεχίσω με τις αρμοδιότητές μου, θα ήθελα να μιλήσω λίγο για τους συνεργάτες μου. Μπορεί να είμαι περίεργη στις παρέες, να μη συμπαθώ ποτέ τους γκόμενους της Τζέν-τζέν, ο Μαξιμ να λέει ότι περπατάω κορδωτή με το κεφάλι ψηλά, κι η μαμά να πιστεύει ότι είμαι ψωνάρα κατά φαντασίαν γαλαζοαίματη σα τη γαλλίδα γιαγιά μου… Αλλά στο εργασιακό μου περιβάλλον είμαι πάντα πολύ φιλική και καλοπροαίρετη με τους «συνάδελφούς μου».


Avant la description complete de mes compétances et résponsabilités, je voudrais parler de mes partainers au boulot. En général, le monde croit que je suis bizarre, j’aime pas les petits copains de mes meilleures amies, Maxime dit que je marche regardant le ciel et pas le gens, ma maman croiτ que c’est le ADN de ma grand-mère française. Mais ils n’ont pas raison ! Au travail je suis toujours très bienveillente.

Την πρώτη μέρα που έφτασα στο πολυτελές ριζόρτ, με υποδέχτηκε με ένα αυτοκινητάκι τύπου γκολφ, το κανονικό αφεντικό του τμήματός μου. Εγώ δεν ήξερα ποιος είναι, μου φάνηκε αρκετά νέος για να είναι αφεντικό. Είχε περίεργο αξάν, από κάπου είναι να δεις, σκέφτηκα. Μου εξηγούσε διάφορα, αλλά χωρίς λεπτομέρειες και στο τέλος της πρότασης επαναλάμβανε «alright?». Το βρήκα χαριτωμένο, αλλά αυτός δεν μου χαμογελούσε ποτέ, οπότε οι χαριτωμενιές κομμένες. Γενικά τα περίεργα αξάν με προκαταβάλλουν πάντα θετικά… Η ιστορία έχει δείξει ότι τους ψευδούς, τους Θεσσαλονικιούς και κυρίως τους Κρητικούς, τους συμπαθώ ιδιαιτέρως! Επίσης τρελαίνομαι όταν ο Μαξίμ προσπαθεί να μιλήσει Ελληνικά. Très mignon !

Le premier jour, quand je suis arrivée au Resort, le grand boss de mon departement m’a rammené au batîment principeau, en voiture (de type Golf -club car). Il avait un petit accent, il expliquait plein de choses mais pas de détails. A la fin de chaque phrase il répetait « Alright ? » ; Habituellement, j’aime bien les gens qui ont l'accent. Par example je trouve extrêmement mignon l’accent de Maxime quand il essaie  de parler en grec.

Ύστερα, ήταν το μικρό αφεντικό, ο πραγματικά συμπαθής. Βασικά αυτουνού βοηθός είμαι, (που είναι βοηθός του Ολράιτ) οπότε μόνο αυτόν αναγνωρίζω για αφεντικό μου. Καλά ήμασταν μέχρι τότε, μέχρι πού ήρθε και το Mysterious αφεντικό. Ούτε μικρό, ούτε μεγάλο. Ούτε τόσο mysterious είναι, απλά δεν τον συμπαθώ πολύ, οπότε αποφάσισα να του προσθέσω mystery. Τέλος, έχουμε και το γέρικο άλογο- αφεντικό. Δεν έχει αξάν, ούτε είναι αντικειμενικά συμπαθής. Είναι ο τύπος που θα γκρινιάξει και δεν είναι ποτέ ευχαριστημένος από τη δουλειά των άλλων, του αρέσει να το παίζει παλιός και εξυπνότερος! Με εμένα ήταν ευγενικός από την αρχή, αν και με κοροιδεύει καμιά φορά. Τον συμπαθώ, γιατί μου θυμίζει τον παππού μου (όχι τον γάλλο τον βασιλικό, αλλά τον κανονικό Έλληνα παππού μου). Ετοιμάζεται να βγει στη σύνταξη αλλά είναι πολύ αφοσιωμένος στη δουλειά του. Είναι πάντα βυθισμένος στην οθόνη του υπολογιστή, υπερήφανος για τις γνώσεις του περί τεχνολογίας… Έλεγες ότι τρέχει κανένα πρόγραμμα της ΝΑΣΑ, έτσι θέλει να τα παρουσιάζει.

Puis, c’était le petit boss, le vraiment sympa. En fait, je suis son assistante, alors, pour moi , il y a que lui. On était bien là.... Mais une semaine plus tard, le Gros Boss est arrivé au Resort. Pas petit, pas grand, simplement Gros. Pas assez Gros, c’est juste que je l’aime pas trop, alors j’ajoute quelques kilos à la déscription. Enfin, on a le Vieux Cheval Boss. Le vieux boss n’a pas un accent, et il n’est pas vraiment sympa. C’est lui qui n’est jamais satisfait des autres ! Les autres sont très jeunes pour le comprendre. A moi, il était gentil, même quand il se moque de  moi . Je l’aime bien, il me rappelle mon grand-père (pas le ftançais Royal, mon vrai grand-père grec). Il prépare son départ à la retraite mais il est très dévoué à son travail. Il est toujours submergé dans l’écran de son ordinateur, fière de ses conaissances techonologique. Je croiyais qu’il travaille sur de programmes de la technologie hypermoderne et difficile à apprendre.

Με λίγα λόγια, είμαι η μόνη δεσποινίδα στο τμήμα μου, με 4 αφεντικά, αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους. Είμαι η βοηθός του Συμπαθητικούλη, αλλά κάνω θελήματα και στον Alright, γιατί έχει τσαχπίνικο βλέμμα και τώρα πια μου χαμογελάει που και που. Όταν δεν έχω δουλειά, πηγαίνω στο Γέρικο Άλογο και προσπαθώ να απορροφήσω όσες περισσότερες πληροφορίες και γνώσεις μπορώ, άλλωστε τις δίνει απλόχερα δεν είναι κανας κομπλεξικός. Ίσα ίσα, καμαρώνει σα παγώνι που έχει την ευκαιρία να δείξει, να διδάξει!

En bref, je suis la seule demoiselle au bureau, et j’ai 4 patrons. Je suis l’assistante du Monsieur Sympa, parfois j’aide le Monsieur Alright aussi. Quand je n’ai rien à faire je vais au Vieux Cheval, je le laisse à croire que c’est mon professeur ! Il aime ça. Et sinon, je corrige toutes les connairies du Gros Boss, car il est très arrogant pour admettre qu’il fait des connairies.


(Είμαι η βοηθός του βοηθού, του βοηθού του αφεντικού... !!!! )
(jeux de mots en grec laissez tomber)

No comments:

Post a Comment

Any comments?