11.3.12

Αντι σμόκιν


Μου ανακατεύτηκαν τα στομάχια πάλι σήμερα. Καταρχήν καλησπέρα σας, καιρό είχα να σας γράψω. Όπως γνωρίζετε αρκετοί, εγκατέλειψα τη γυάλα εφέτο και πλέον ζω ελεύθερος στο Γκαρόν, το ποτάμι της Τουλούζης. Να σημειώσω στο βιβλίο των Περιπετειών μου, ότι τα ποντίκια κολυμπάνε κανονικά στο ποτάμι, δεν πνίγονται που μου έλεγαν κάτι άσχετοι. Τέλος πάντων.

Τα νέα μαθαίνονται γρήγορα, είναι η ροή του ποταμιού βλέπεις, σκάει στη Μεσόγειο και έχω φίλους  που με ενημερώνουν σε περιόδους κρίσεις. «Κολύμπα μπροστά και μη ξαναγυρίσεις πίσω». Αλλάζει λέει, αρχηγό το ΠαΣΟΚ. Ο Βούδας ο Βενιζέλος χέστηκε από τη χαρά του. Κι εκεί θέλω να καταλήξω άλλωστε, στο χέσιμο. Τι να αλλάξει ηγεσία το κόμμα; Είναι σα να έχεις χεστεί απάνω σου κι απλά να αλλάζεις βρακί. Ο κώλος, χεσμένος παραμένει. Εχέκλασον εν ολίγοις.

Ο Γιωργάκης λέει θα συνεχίσει τη μάχη… Συνέχισε αγόρι μου, είσαι παίχτης, είσαι μεγάλος, είσαι δυνατός!!!Παίξε μπάλα! Κάνε ποδήλατο! Κάνε πιλάτες! Χόρεψε νταχτιρντί …μέσα από την κούνια σου όμως, ναι αγόρι μας- καμάρι μας –γεροντοπαλικάρι μας;

Ο Αντωνάκης πήρε το καπελάκι του και πήγε στην Καλαμάτα για να κόψει τα μίντια από τις δηλώσεις του ΠΑΣΟΚ. Σκεφτότανε μέρες τι θα ανακοινώσει για να κερδίσει το παιχνίδι με το φακό, για να γίνει επιτέλους πρώτη είδηση. Νισάφι πια με αυτό το Γιωργάκη, μία πέφτει και τσακίζεται, μια τρέχει μαραθώνιο, την άλλη βαστάει τα στήθη της Μέρκελ (άρση βαρών). Ανακοίνωσε ότι ο τόπος χρειάζεται ανάπτυξη. Γλώσσα λανθάνουσα αλήθεια λέγει, ποιος ξέρει τι κάπνισε πριν, αλλά δεν είχε σκοπό να πει αυτό. Η αρχική ιδέα ήταν να δηλώσει υποψηφιότητα για τη Γιουροβίζιον.

Γιουροβίζιον είπα; Μα καλά, αχόρταγη είναι πλέον αυτή η Παπαρίζου; Όχι βρε χρυσό μου, δεν λέω ότι έχει γίνει βουβάλα! Που θα ξαναπάει στη Γιουροβίζιον λέω… Γενικά η σόου μπίζ περνάει κρισάρα, χειρότερη από της Ελλάδας (σε άλλο κόσμο ζουν οι μεν σε άλλον οι δε). Ο κόσμος χάνεται κι ο Κωστόπουλος βάζε πούδρες με τόνους για μη σπάσει
(και) το γυαλί. Αυτοί οι ξένοι μας έχουν κάνει έτσι. Δεν αντέχω άλλο αυτή την κατρακύλα. Ζω έναν εφιάλτη! Η Τζούλια δεν έχει βγάλει καινούργια τσόντα από τότε που έβγαλε τα ψεύτικα βυζιά,  η  Μαντόνα έβγαλε καινούργιο βίντεο κλίπ κι είναι ακόμα 51 χρονών, η Ζέτα με τον Μάικ μας τα έχουν κάνει πεπεροτσίνο, ένα μήνα τώρα στη Γαλλία η Χιούστον κι η διαθήκη με τους 13 Κληρονόμους είναι πρώτη είδηση, ο Σβατζενέγκερ γύρισε πίσω στη γυναίκα του κι είχα έτοιμη για προξενιό μια ξεδοντιάρα, κι ο Γιωργάκης όπως είπαμε κλαίει  και μας χαιρετάει. Το κερασάκι στην τούρτα δε είναι που  όλες οι έγκυες φωτογραφίζονται γυμνές . Α σιχτίρι πια μας πρήξατε!

Έχω ανακατωσούρα λέμε. Έχω αγχωθεί πολύ, διότι έχω ένα σμόκιν πορτοκαλί, πολύ ιδιαίτερο και ένα μεγάλο πάρτι  στον Πειραιά. Το πάρτι γίνεται την ημέρα των εκλογών και θα πάω οπωσδήποτε, το Γκαρόν να στεγνώσει, για να δω ποιους θα πετάξουν στο λιμάνι. Μας υποσχέθηκαν και πυροτεχνήματα! Από την άλλη, έχω κι ένα  δεύτερο πάρτι εδώ κοντά, αλλά  ψιλοβαριέμαι να πάω, άσε που ο Σηκουάνας είναι μες τη  μπίχλα. Θα στείλω ευχητήρια κάρτα στον Νικολή τον Σαρκοζί, για τη φιλοξενία που μου έδειξε αυτούς τους μήνες στη χώρα του. Εκεί που κατασκοπεύω τις νεανίδες στη st. Pierre, ξαφνικά βγάζει το πουλί του ένας Γάλλος και με πιτσιλάει. Να΄σαι καλά!  

Ένι γουέι. Κι αφού επένδυσα όλα μου τα λεφτά σε πορτοκαλί λέπια, τι μαθαίνω;;; Ότι ο οίκος Μακ Κουίν προτείνει φτερά και πούπουλα. Που να τα βρούμε φίλος; Μας έχουν ξεπουπουλιάσει, μας έχουν κόψει τα φτερά… Φάε τη γλίτσα σου τώρα! 

No comments:

Post a Comment

Any comments?