18.1.12

#Sopa καλέ!



#Sopa καλέ που θα ξαναγυρίσουμε στις βιβλιοθήκες! Εμείς θέλουμε ελεύθερο ίντερνετ κατάλαβες; Όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Με χιλιάδες εκατοντάδες blogs που παραπληροφορούν αβέρτα, με πεντακόσια converter για να κλέβεις μουσική και ταινίες και βίντεο, με αμέτρητα  download free όποιο πρόγραμμα σου έρθει στο μυαλό. Έχω κάνει χρήση από όλα και δεν ντρέπομαι να το πω (τώρα κοπανάω το χέρι στο τραπέζι). Το ίντερνετ θα ήταν πολύ βαρετό διαφορετικά… Γιατί δεν το παραδεχόμαστε; Μας αρέσει και το τσάμπα κι η παρανομία και να καθόμαστε από το σπίτι να ψάχνουμε ή να κατασκοπεύουμε και να σου πω και κάτι; Με τη φτώχεια που έχουμε, ζήσαμε να δούμε ανθρώπους με το λαπ τοπ στο χέρι, να περιμένουν για το σισίτιο. Θα στερήσουμε κι αυτό από τους φτωχούς τώρα; Τώρα που εδραιώθηκε το free wifi ? Άδικο!

Στο ασανσέρ της πολυκατοικίας μου έχουν κολλήσει ανακοίνωση «Σταματήστε να κατεβάζετε παράνομα γιατί θα αναγκαστούμε να σας δώσουμε. Η Σπιούνα Διευθύντρια». Δεν κατάλαβα μωρή φοράδα, δεν φτάνει που το intranet σου είναι πιο αργό κι από τον πιο αργό θάνατο, μας απειλείς κι από πάνω; Μη μιλήσω για κάποιους δικηγόρους που έχουν ειδικευτεί στα Πνευματικά Δικαιώματα! Πρώτοι και καλύτεροι είναι στο download. Εξαιρείται ο εξάδερφός μου βέβαια, που είναι τίμιο παιδί και άξιο παλικάρι και έχει αγοράσει ό,τι cd υπάρχει και δεν υπάρχει. Όταν ήμουν έφηβη προσπάθησε να με συμμορφώσει, να μου πει πόσο τέλειο είναι το άλμπουμ που αγόρασε, γιατί η μουσική θέλει το περιτύλιγμά της μεταφορικά και κυριολεκτικά. Όντως και μένα μου άρεσε να αγοράζω cd, να κοιτάζω τους στίχους και τις φωτογραφίες. Αλλά μετά έμαθα τη λέξη «lyrics» και ησύχασα. Οπότε άρχισα να κατεβάζω με limewire και το play list μου άνθησε, όπως άλλωστε και η τσέπη μου. Έχω κρίση τώρα…

Μετά κόλλησα ιούς και για λίγο καιρό άκουγα μόνο ραδιόφωνο ΔΩΡΕΑΝ από το live24. Και το Ιντερνετικό ραδιόφωνο είναι όλα τα λεφτά και συγχρόνως χωρίς καθόλου λεφτά. Κάτω τα χέρια σας λοιπόν και μην ξανακούσω αυτή την #PIPA που κυκλοφορεί. Εγώ μία Πίπα εγνώρισα… Την αδερφή της Δούκισσας του Κέμπριτζ. Την ημέρα του πριγκιπικού γάμου ήμουν στη δουλειά (έβαφα και τα νύχια σου λέω, σκοτωνόμουν, το θυμάμαι, είμαι σίγουρη πως έτσι έγινε). Οπότε τον είδα live στο ίντερνετ φορώντας το καπέλο μου και κουτσομπολεύοντας με τη Ζακλίν και την T-Ranger (πρώην συναδέλφισσες).

Να, ορίστε, τώρα που τις θυμήθηκα, είπα να μπω λίγο στο facebook, ΔΩΡΕΑΝ, να δω τι κάνουν. Α! Ευτυχώς που το έκανα και θυμήθηκα ότι η μία έχει την γιορτή της. Χρόνια πολλά για εχθές T-Ranger, σόρι που σε ξέχασα, έβαφα τα νύχια πάλι…

Που λέτε, εγώ είμαι στα ξένα και δεν παίρνω χαμπάρι τίποτα, τηλεόραση δεν έχω, κλεισμένη σε 20 τμ είμαι. Από το web ενημερώνομαι και διασκεδάζω τις ώρες που δεν βάφω τα νύχια μου. Ορίστε, τώρα συγχύστηκα κι έβαψα όλο το δάχτυλο. Είμαι συγχυσμένη από το πρωί, διότι είδα στο youtube μια διαφήμιση ασιατικής ασφαλιστκής εταιρείας – θα το είδατε κι εσείς φαντάζομαι, έχει γίνει χαμός σήμερα με τον κωφάλαλο πατέρα- και συγκινήθηκα. Λοιπόν, δεν είχα πάρει πρέφα ότι κάτι παίζει με το Wikipedia, γιατί είχα αποφασίσει να μην κάνω εργασία σήμερα. Μάλιστα, εκείνη τη στιγμή που άνοιξα το twitter, έβλεπα παράλληλα το νέο επεισόδιο του Gossip Girl (μαντέψτε σιχαμένοι Αμερικάνοι. Το έβλεπα online και δωρεάν και αυτό από το tv-links, γιατί όπως είπα, με απειλεί η Κυρία Φοράδα ότι θα με δώσει αν κάνω download). Κάθε μέρα χρησιμοποιώ για διάφορους λόγους τη wikipedia αλλά σήμερα δεν είχα απορίες. Όταν λοιπόν διάβασα την τρομερή είδηση, «blackout» κ.τ.λ. άνοιξα αμέσως το Google κι έκανα δέκα λεπτά να σκεφτώ κάτι για να ψάξω. Ε, μου ήρθε η ιδέα λοιπόν και γκούγκλαρα… Η σελίδα άνοιξε κανονικά. Τι δεν κατάλαβα σωστά; Γιατί τσαντίζομαι τόση ώρα; Τέλος πάντων. Κάτω τα χέρια από το Web 2! Μας ανήκει! Έχω γράψει κι εγώ στη wikipedia σκορπίζοντας γνώση στον κόσμο. Επίσης έχω χύσει ιδρώτα να μεταφράζω όλες τις βρισιές στο google- translator από ελληνικά σε γαλλικά και αντιστρόφως.

Κι αν θες να ξέρεις, οι καθηγητές μας δεν το λένε πειρατεία, αλλά webography. Άντε τώρα!

p.s. i love you, αλλά μόλις χρεώθηκες 1 ευρώ για το κλικ. Εε τι; Τσάμπα γράφω πάλι;;; 

1 comment:

  1. Κάτω τα χέρια από το thepiratebay.org έχω να πω, αλλιώς θα ανοίξω παράνομο video club και θα προβάλω από εκεί τις ταινίες που έχω κατεβάσει (και δεν είναι και λίγες)!

    ReplyDelete

Any comments?