27.11.11

Ρεστοράν «φασούλι το φασούλι»


Είμαι σπιτόγατος… Η καλύτερή μου είναι να βλέπω ταινίες αγκαλιά με το σκύλο μου, να περνάω ώρες ατελείωτες μέσα στο σπίτι μου, να σέρνομαι από το κρεβάτι στο πιάνο και από το πιάνο στον καναπέ, ή να έρχονται οι φίλοι μου και να πίνουμε κρασί (Ρούνι-ρούνι) ρακί (Psychobabble) martini (Ζωζώ), χαμομήλι (Τζέν-τζέν και Drana Queen) έστω μια zero (Μπέμπα) ό,τι προτιμάει ο καθένας… Επίσης μου αρέσει να μπαστακώνομαι και στα ξένα σπίτια, για αλλαγή. Ποτέ δεν καταλάβαινα τους ανθρώπους που δεν αντέχουν  να μείνουν σπίτι κι έχουν την ανάγκη να τρυγυρνάνε έξω όλη μέρα… Τώρα που ήρθε η κρίση για τα καλά, με καταλαβαίνουν πιστεύω…

Άκουσα λέει ότι υπάρχει μια καινούργια μόδα… Κάνεις το σπίτι σου εστιατόριο για μια ημέρα, μαγειρεύεις και στέλνεις πρόσκληση στους γνωστούς σου. Φτιάχνεις ένα συγκεκριμένο μενού και σε πληρώνουν για να φάνε… Κι όλα αυτά για να διασκεδάσουν, επειδή αν πάνε σε κανονικό εστιατόριο θα πληρώσουν πολλά περισσότερα. Αν δεν το έχεις και πολύ με την κουζίνα, μπορείς να το κάνεις μπαρ! (εννοείται πως όλα αυτά που συμβαίνουν είναι παράνομα βέβαια…)

Τα Χριστούγεννα ανοίγουμε και σας περιμένουμε:

Κρασί ελληνικό: 1ευρώ το ποτήρι
Κρασί γαλλικό: 2 ευρώ το ποτήρι
Χαμομήλι: 40 λεπτά
Τσάι: 50 λεπτά
Ρακί: 2,50 ευρώ η κανάτα (τα 50 είναι για τα έξοδα μεταφοράς από το χωριό)
Ζero: 1 ευρώ το κεσεδάκι (είμαι κλέφτης το ξέρω, αλλά τόσο το αγοράζω στη Βλαχοτουλούζ, δεν θα έχω καθόλου κέρδος μη νομίζεις…)

Ντιπ λαχανικών: 1 ευρώ η μερίδα
Τσιπς: 2 ευρώ με ατελείωτο refill
Ξηροί καρποί: Τσάμπα, θα τους φέρετε από το σπίτι γιατί εγώ δεν τους τρώω

Για να κάτσετε σε καρέκλα: 10 cents
Για να κάτσετε σε πολυθρώνα: 30 cents
Για να κάτσετε στο πάτωμα: τσάμπα
Για να κάτσετε στο πάτωμα και να σας αφήσω να χαϊδέψετε το σκύλο μου: 10 cents

Αν θέλετε να σας βάλω μουσική: 50 cents  (έχω να πληρώσω και έκτακτη εισφορά, δεν παίζουμε με τη ΔΕΗ!)
Για θέρμανση: Μπορείτε να φέρετε τα κούτσουρά σας και να σας ανάψω τζάκι, το πετρέλαιο είναι ανεκτίμητο… Δεν το τσιγγουνεύομαι, απλά αναπτύσσομαι πράσινα… (πράσινο στην απόχρωση του νεκρού).
Για να γίνουμε φίλοι στο Facebook: συνδρομή με 1 ευρώ το χρόνο!!!ΜΟΝΟ!!!

Πλεονέκτημα: Το κάπνισμα επιτρέπεται. Καπνίζοντες και μη, οφείλουν να αφήσουν πουρμπουάρ από 1 έως 3 τσιγάρα. Κατά προτίμηση όχι στριφτά, με πειράζουν στο λαιμό. Ευχαριστώ!

ΠΡΟΣΦΟΡΑ!!!!

Formule με 10 €

Τώρα με μόλις 10 ευρώ μπορείτε να καθίσετε σε καρέκλα, δίπλα στο τζάκι, να πιείτε 1 μπουκάλι από το κρασί μας ή μια κανάτα ρακί και να φάτε τσιπς, υπο το φως των κεριών (ε τι μωρή; Θες και λάμπα;) και τη μουσική της επιλογής σας. Η προσφορά ισχύει για 2 άτομα.


No comments:

Post a Comment

Any comments?