4.11.11

Στα ναρκωτικά ο Γιώργος μας...



Δεν άντεξε, όπως φαίνεται, την πίεση που του ασκείται απο όλες τις πλευρές. Το τελευταίο διάστημα, ο ΓΑΠ φαινόταν τεθλιμένος και ανήσυχος, είχε στεγνώσει απο ιδέες και το χαμόγελο είχε σβήσει απο τα χείλη του. Σύμφωνα με μαρτυρίες, προχθές το βράδυ ο Πρωθυπουργός, ύστερα απο ξενύχτι με παλιούς Αμερικάνους φίλους του, εισήλθε στα λουτρά της βίλας του στο Καστρί για να μπανιαριστεί κι άρχισε να τραγουδάει τα εσώψυχά του. Η υπηρέτρια εξομολογείται "Μύριζα κάτι περίεργο, αλλά δεν έδωσα σημασία...Ο κύριος Γιώργος έχει στο γραφείο του πάντα εκείνη τη φωτογραφία απο τα νιάτα του στο USA, με τους αγαπημένους φίλους του κι ένα περίεργο πράγμα που νομίζω το λένε μπόνγκ! Φαινόταν ιδιαίτερα χαρούμενος, αισιόδοξος πέρα απο το συνηθισμένο, όπως θα είδατε κι εσείς στην τηλεόραση..."

Όπως φαίνεται, ο άμοιρος Πρωθυπουργός το τελευταίο διάστημα έχει κατρακυλίσει στα ναρκωτικά.Υπο την επίρρια ουσιών, αποφασίζει για το μέλλον της Ελλάδας και δίνει πάσα στον ελληνικό λαό να διαλέξει αυτοκτονία ή θάνατο. Χάρη στο αφτί της οικιακής βοηθού, βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε αποσπάσματα απο τους τραγικούς στίχους του πιωμένου Γιώργου...

Απ’ το σπίτι δεν θα βγω, γιατί πίνω μπάφους και παίζω πρό,
Δεν έχω χρόνο ν’ ασχοληθώ, πίνω μπάφους και παίζω προ…

Οοοοο, πίνω μπάφους και παίζω πρό….
Οοοοο, πίνω μπάφους και παίζω πρό…

Με φωνάζουνε χαζό, που σαμποτάρω το λαό,
Για όλα όμως αδιαφορώ, πίνω μπάφους και παίζω πρό…
 Οοοοο, πίνω μπάφους και παίζω πρό…
Κι ο tod κι εγώ, πίνω μπάφους και παίζω πρό…
Δεν έχω χρόνο να σώσω το ευρώ, πίνω μπάφους και παίζω πρό!

Που θα βρω άλλο πρωθυπουργό; Πίνω μπάφους και παίζω πρό,
Είναι τραυματίας ο ando, πίνω μπάφους και παίζω πρό,
Αλλά έχει κέφια ο venizlo, πίνω μπάφους και παίζω πρό,
Και φέρνει βόλτες το μνημόνιο, πίνω μπάφους και παίζω πρό…

Έχω κλειστό το κινητό, με ψάχνει η Μέρκελ κι ο Sarko
Μη με αγχώνεις, δεν μπορώ, πίνω μπάφους και παίζω πρό…
Όλη μέρα είμαι εδώ, πίνοντας μπάφους και παίζοντας πρό…

Δημοψήφισμα θα πω, τη Βουλή την έκανα πορνό,
Να κάνω πίσω, δεν μπορώ, εύχομαι μόνο μην ξαναβγώ…
Δεν έχω χρόνο να ξυριστώ, μου τα’χουν πρήξει μα το Θεό,
Λεφτά υπάρχουν και θα τα βρω,
Αν πίνω μπάφους και παίζω πρό…

Οοοο, οοοο, πίνω μπάφους και παίζω πρό!
Οοοο, οοοο πίνω μπάφους και παίζω πρό!

Μουτζώνεις κι εσύ; Μουτζώνω κι εγώ!
Πίνω μπάφους και παίζω πρό!
Με καλτσοδέτα η Καιλή; Μπουρδέλο έγινε η Βουλή!

Οοο, οοο, μπουρδέλο έγινε η Βουλή…
Οοοο,οοο, κι αναρωτιέμαι ποιος θα βγει!

No comments:

Post a Comment

Any comments?