7.10.11

Klase Mendozes


Κύριε Καθηγητά,

Έδωσα το mail μου σε χιλιάδες υπηρεσίες στατιστικής σε όλες τις πιθανές γλώσσες για να γίνω μέλος μήπως και βρω την πολυπόθητη πληροφορία. Διάβασα αγγλικά, γαλλικά site, κατέφυγα ακόμη και σε ισπανικά και πλέον με ευκολία διαβάζω τον Δον Κιχώτη στην αυθεντική του γλώσσα. Διάβασα και μερικά ελληνικά sites κι έπεσα πάνω σε αισχρή και ξεδιάντροπη παραπληροφόρηση, ευτυχώς το κατάλαβα νωρίς, βασικά έβγαζε μάτι ότι δεν μπορεί ο τουρισμός της Αργεντινής να ισούται με τον πληθυσμό της Κίνας εις διπλούν (τα προσέχουμε τα μηδενικά βρέεεε). Κατέβασα δεκάδες pdf, γκούγκλαρα όλα τα keywords που σχετίζονται με το θεματάκι μας…. Αφιέρωσα μια ολόκληρη μέρα μέσα στη βιβλιοθήκη και πλέον έχω φτάσει στο Αμήν. Αν ξέρεις κάτι που δεν ξέρω, πες το! Ή μάλλον… βρες το εσύ!

Έλεος πια, υπάρχουν στατιστικές για τον τουρισμό της Υεμένης και της Ζιμπάμπουε… Αναλυτικές… Σελίδες επι σελίδων… Και δεν υπάρχει πουθενά η Mendoza, που μαύρη η ώρα κι η στιγμή που τη διάλεξα. Λες και με νοιάζει! Λες και θα πάω ποτέ για ράφτινγκ κι αλπινισμό και για ανδισμό! Ότι δηλαδή αν ήθελα να πιώ κρασί, δεν θα πήγαινα μέχρι τον γείτονά μου στην Πάρο να μου δώσει, θα έτρεχα στον «Δρόμο του Κρασιού», στην Mendoza! Αποτυχία καλέ μου, πως το λένε; Δεν χρειαζόμαστε νούμερα για να το αποδείξουμε. Το καλύτερο μασάζ είναι στην Ταιλάνδη, κρασί φτιάχνω και μόνη μου κι αν ήθελα να πάω για σκι, που σίγουρα δεν θέλω, υπάρχει και η Βασιλίτσα! Άμα με πιάσει τέτοια καούρα για τον ισπανικό πολιτισμό, πάω και σε μουσείο της Βαρκελώνης! Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΟΥ!!!! Φλύκταινες θα βγάλω με καταλαβαίνεις ή να στο πω στα γαλλικά;

Και καλά, άσε την Mendoza. Τον άλλο προορισμό, που υποτίθεται έχει αποτύχει (ενώ η Μεντόζα πέτυχε, τι να πω πιααααα), πως θα τον βρω; Ακόμη και το τελευταίο σκατοχώρι της Αργεντινής, έχει τουριστική ανάπτυξη, σύμφωνα με το google. Είναι σαν την Ελλάδα ρε παιδί μου… Γεννημένη για την επιτυχία! Σκίζει στον τουρισμό! Ο τουρισμός της Ελλάδας είναι πιο επιτυχημένος από της Γαλλίας, το ήξερες; Γιατί η Γαλλία σου λέει, έχει τους περισσότερους τουρίστες σε όλο τον κόσμο, αλλά η αντιστοιχία σε δολάρια είναι της ξευτίλας. Τώρα, γιατί εδώ όλοι οι τζιτζιφιόγγοι δείχνουν να έχουν λεφτά και είναι χαρούμενοι, ενώ εμείς κι η Αργεντινή πνιγόμαστε στον πληθωρισμό με βάρκα το ΔΝΤ, χρωστάμε σε όποιον μιλάει Αγγλικά (μητρική ή δευτεροτρίτη γλώσσα), κτλ δεν ξέρω, μη με ρωτάς.

Η δυσαρέσκειά μου δεν με άφηνε να ησυχάσω. Εξηγούσα όλα τα παραπάνω στον Μόγγυ (τον Μογγκολέζο συμφοιτητή) μέχρι που ο ατσίδας ξανθός συμφοιτητής μου δίπλα μου έπιασε… τον ώμο. «Αυτό ψάχνεις; Στο βρήκα!», είπε και χαμογέλασε σα να μου λέει «είσαι ηλίθια». Έτοιμη να προσβληθώ και να του πω ότι δεν βρήκε τίποτα, γουρλώνω τα μάτια κι αντικρίζω τα πολυπόθητα νούμερα. Και για να μην αναρωτιέστε αν όντως είμαι ηλίθια… Ο ατσίδας ξανθούλης τα βρήκε σε Κινέζικο site. Κατάλαβες πατριώτη; Μόνο εκεί δεν είχα ψάξει! Και δεν είναι μόνο αυτό:  Δεν με βοήθησε κανένας από τους 13 Κινέζους, που προφανώς ήξεραν καλά που κρύβονται αυτά τα στοιχεία και γελούσαν πίσω από την πλάτη μου. Έλα όμως που ο ατσίδας ξέρει ΚΑΙ κινέζικα και θα μου φτιάξει και μακαρόνια με κιμά και θα μου κάνει και μασάζ στα πόδια αν πονάω και θα τραγουδήσει και Ρουβά – γιατί τώρα του μαθαίνω ελληνικά, μη  νομίζεις ότι δεν θα αρθρώσει καλά το «Έλα μου είναι επικίνδυνη η τγέλα μου». Αυτό είναι παιχνιδάκι για εκείνον. Χα!

Πάω να βάλω μπουγάδα τώρα, ουφ, ησύχασα!

No comments:

Post a Comment

Any comments?