12.6.11

Facebook stories 3: Delete


Και ξαφνικά μια μέρα, παρατηρείς ότι οι φίλοι σου στα κοινωνικά δίκτυα έχουν μειωθεί...
Την πρώτη φορά που αντιμετώπισα τη γελοιότητα του delete, ήταν όταν από κουτσομπολιό και μόνο, θέλησα να κοιτάξω το wall του πρώην της κολλητής μου. Εντάξει, δεν ήμασταν κι οι πρώτοι φίλοι κι ούτε θα μου λείψει! Απλά αδιαφόρησα… αλλά δεν ξέχασα να το αναφέρω στην κολλητή μου. «Εεεε, όχι ρε! Μήπως δεν ήσασταν ποτέ φίλοι; Ή μήπως όταν έχεις καιρό να εμφανίσεις δραστηριότητα με κάποιον friend το facebook τον κάνει αυτόματα delete;». Τζίζας ρε Τζέν-τζέν, ποιος τα σκέφτεται αυτά; Ο Μαρκ Ζούκενμπεργκ πάντως, σίγουρα όχι. Άσε, που αν έπαιρνε τέτοιες πρωτοβουλίες ο κύριος Φέισμπουκ, δεν θα είχα παρά μόνο 5-6 φίλους!

Τη δεύτερη φορά που εντόπισα να έχω υποστεί θανατηφόρο και τρισκατάρατο delete, ήταν από εκείνη την παλιά μου φίλη, τη Μελένια Κολλημένου, η οποία ούτως ή άλλως μου είχε κόψει την Καλημέρα, την Καλησπέρα και την όρεξη προ καιρού, για άγνωστα αίτια, που δεν με ενδιαφέρει καθόλου να μάθω. Βέβαια ούτε έχουμε μαλώσει, ούτε καν έχει ειπωθεί κάτι για να καταλάβω ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημά της αυτή τη φορά. Κατά καιρούς έγραφε διάφορα status απειλητικά, απευθυνόμενη σε όλο της το φέισμπουκ, του τύπου «block delete._» και τέτοια… Γελοία! Δεν ξέρω πότε το έκανε, γιατί είναι τόσο βαρετό το wall της που είχα καιρό να μπω… Απλά μια μέρα σταμάτησαν τα απειλητικά status στο homepage κι είπα να δω τι έγινε αυτή η ψυχή κι αν σταμάτησε να μαλώνει μόνη της με τον κοσμάκη! Και τότε «αυτό το άτομο δεν υπάρχει στο fb». Ρωτάω τη Τζέν-τζέν «Ρε συ, αυτή η τόσο κοινωνική κοπέλα έσβησε το fb?» κι η απάντηση ήταν όχι, ήταν ακόμα ολοζώντανη… Είχα φάει block. Μετά μάλλον κατάλαβε την κατινιά της κι έβγαλε το block, έμεινε μόνο το delete! Ναι μωρή, μου έκανες τη μούρη κρέας τώρα!!!

Την τρίτη φορά που έπεσε στην αντίληψή μου ένα delete, έπεσα από τα σύννεφα. Αυτή η κοπέλα, ήταν από το χώρο εργασίας μου… Εκείνη είχε άλλη ειδικότητα, άρα δεν μας έφαγε ο ανταγωνισμός… Κι απ’ ό,τι ήξερα, άσχετα με το αν εγώ με τη δουλειά τα είχα πάρει κρανίο και μια μέρα πήρα το καπελάκι μου κι έφυγα, με εκείνη σίγουρα δεν έτρεχε πρόβλημα! Ίσα ίσα, μου  ήταν ιδιαίτερα συμπαθής, ίσως πιο πολύ από κάθε άλλον εκεί μέσα. Γι’αυτό άλλωστε ήθελα να πω ένα “hi” και μου βγήκε από τη μύτη. Αυτή γιατί να με διαγράψει; Αφεντικό μου ήταν ή μέτοχος στην εταιρεία; Anyway… Τελικά κατάλαβα ότι κάνει delete όποιον φεύγει από εκεί μέσα, για τιμωρία, ξέρω κι εγώ; LoL

Πότε θα καταλάβει ο κόσμος ότι είναι αστείο να διαγράφεις φίλους από το facebook; Ότι τις περισσότερες φορές (γιατί μπορεί να έχει συμβεί κι άλλες κι απλά εγώ να μη το πήρα πρέφα) δεν το παίρνει χαμπάρι καν ο εξοστρακισμένος! Και τέλος, ότι μπορείς να φτιάξεις μια ωραιότατη λίστα ατόμων, με ειδικές ρυθμίσεις απορρήτου, αν δεν θες κάποιοι friends να βλέπουν τα πολύ προσωπικά σου status, album κ.ο.κ., που ούτως ή άλλως είναι εκτεθειμένα στο facebook, όχι στο προσωπικό σου ημερολόγιο, που έχεις κρυμμένο κάτω από το κρεβάτι!

Delete ε και; Τι καταφέρνεις με ένα delete, δεν μπορώ να καταλάβω… Πραγματικά, νομίζω ότι ο μόνος λόγος που αξίζει να κάνεις delete  έναν άνθρωπο, είναι  όταν σε ενοχλεί συνέχεια για να του στείλεις δωράκια στο Farmville, κι έχεις 3.000 notifications  καθημερινά εξαιτίας της φάρμας και των αγελάδων του… Με ένα επιπλέον bonus:  όταν τυχαίνει αυτός ο άνθρωπος να σε έχει υποχρεώσει να τον κάνεις add, σε έχει κοροϊδέψει, κι αντί να ταΐζει εσένα προτιμά να ταΐζει τις κότες του!

No comments:

Post a Comment

Any comments?