7.6.11

The Ex and the Next Vol3


Το καλό είναι ότι επιτέλους δεν τους έβλεπα μπροστά μου, ντυμένους ασορτί. Hugs and kisses, παραπάει. Και πόσο κιουρία να το παίξεις πια; Αρκετά! Ως εδώ! Το κακό είναι ότι θα ξαναγυρνούσαν κάποια στιγμή, οπότε Κυριακή κοντή γιορτή, ήμουν σε επιφυλακή για το πότε θα ξανανοίξει η ενδιάμεση πόρτα. Αυτή η αναμονή κι η άγνοια που σε εξοντώνει.

Από την άλλη, δεν μπορώ να σχολιάσω και όπως θα ήθελα, γιατί  μη ξεχνάμε ότι η Κική και η Κοκό είναι πολύ φίλες με τον Ex και προφανώς δεν έχουν λόγο να μην ξετρελαθούν με τη Next. Ξετρελαμένες δεν τις είδα… Φαντάσου στο τέλος να ξετρελαθώ εγώ μαζί της…   «Να δούμε ταινίααα;» λέει βαριεστημένη από το κλίμα η Κοκό, που μόλις είχε τελειώσει το download της Belle de la Jour. «Διαφωνώ καθέτως!» πετιέται από τον καναπέ η Κική που είχε μόλις πασαλειφθεί με body lotion. «Να πάμε για ποτό κι εμείς! Ας πάμε περπατώντας, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα», επαναστατεί. Έτσι κι έγινε, ντυθήκαμε, στολιστήκαμε και κατηφορίσαμε με τις σαγιονάρες προς τη χώρα. Είχαμε εντοπίσει ένα ωραίο παραλιακό bar, «beach» νομίζω λεγόταν.  Η Κική στραβοπατούσε πού και πού, «δεν μπορώ χωρίς τακούνια… Χάνω την ισορροπία μου» λέει. «Α! Ακούω κάτι τύμπανα!!! Πάμε να δούμε τι είναι;», λέει με ενθουσιασμό η Κοκό. 

Αλλαγή πορείας και κατευθυνόμαστε προς τα τύμπανα. Γινόταν beach party, ότι πρέπει για να γνωρίσεις νέο κόσμο. Είναι αρκετά σκοτεινά κι η παραλία φωτίζεται από διάσπαρτους πυρσούς του ενός μέτρου, καρφωμένοι στην άμμο. Επίσης δεν υπήρχε φαγητό –από το περπάτημα μας είχε πιάσει μεγάλη πείνα πάλι-  αλλά υπήρχε άφθονη τεκίλα. Μια κοπέλα με μακριά ξανθά μαλλιά και λουλουδένιο τύπου Hawai κολιέ μας καλωσορίζει! «Γεια σας κορίτσια! Εγώ είμαι η Sailor Moon… Τι ζώδια είστε; Τη Σελήνη που την έχετε; Τη Λιλίθ την έχετε ακουστά; Χι-χι!Ελάτε να πιούμε ένα σφηνάκι!».  Η Κική εντυπωσιάστηκε αμέσως από την Sailor Moon, έπιασαν την πάρλα και ανέλυσαν τους πλανήτες και τους ήλιους και ό,τι μπορεί να υπάρχει εκεί έξω, στο σύμπαν… Λίγο μετά, ένας τυμπανιστής τρέχει προς το μέρος μας και  δίνει ένα τριαντάφυλλο στην Κοκό. Την είχε βάλει στο μάτι από  ώρα. Έκατσε μαζί  μας για λίγο, ύστερα πρότεινα να φέρω σαγκρία και  όσο έλειπα ο τυμπανιστής εξηγούσε στην Κοκό, «εμένα που με βλέπεις… έχω σπουδάσει τη ζωή!». Κι εκεί που έχω μείνει μόνη σα το κούτσουρο, ακούω μια γλυκιά φωνούλα να με φωνάζει από μακριά… «Ουουουου! Αλεξίιαααα!!!», γυρνάω να δω και είναι η Next. Πίσω μου σ’ έχω σατανά…

Eμ βέβαια, να χάσουν τέτοιο event; Ποτέ! Ο Εx ακολουθούσε πίσω της σκεπτικός.  Για καλή μου τύχη η Sailor Moon με την Κική γυρίσανε γρήγορα να με βρουν, ενώ ο τυμπανιστής ανέλυσε στην Κοκό ότι στο μόνο που υπερτερούσε ο Μαρξ έναντι του Στάλιν είναι που είχε πιο πιασιάρικο όνομα.  «Εσύ; Τι ζώδιο είσαι;» ρωτάει η Sailor Moon τη Next. Τεντώνω τα αφτιά μου να ακούσω, όχι για να ξέρω, τι έχει αυτή που δεν το έχω εγώ . Μπορούσε το σύμπαν εκείνη τη στιγμή να σωπάσει για λίγο; «Δεν πιστεύω στα ζώδια…» λέει χαμογελαστή κι αλλάζει το θέμα συζήτησης κόβοντας την όρεξη μας να μάθουμε. Ή αυτή είναι κρυψίνους…  ή εγώ κατίνα.

Γυρίσαμε όλοι μαζί στο σπίτι, τραγουδώντας στο δρόμο «πότε θα κάνει ξαστεριά», δεν ξέρω πως μας ήρθε.  Θα φεύγαμε το άλλο πρωί και προφανώς δεν θα τους χαιρετούσαμε, γιατί εκείνοι θα φεύγανε ακόμα πιο νωρίς, να πάνε για ψάρεμα με τη βάρκα του Ex.  Ανταλλάξαμε «καληνύχτες» και λίγο πριν στρίψω την πλάτη μου, η Next γυρνάει το κεφάλι, με κοιτάει με νόημα και ψιθυρίζει (για να την ακούσω μόνο εγώ)… «Οφιούχος» και μου κλείνει το μάτι.  Αυτό ήταν… Έχασα τον ύπνο μου. Δεν ήξερα τίποτα για το 13ο ζώδιο και επίσης, δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί μου το είπε. Από υπερβολική συμπάθεια ή για να με σκάσει;

 Καλό ψάρεμα!

The end 

No comments:

Post a Comment

Any comments?