16.4.11

Η βαλίτσα της Πανδώρας!


Τρελαίνομαι να κάνω λίστες… Από τα υπερ-και- τα κατά μιας κατάστασης, μέχρι τα ψώνια του σουπερ μάρκετ. Έχω ολόκληρο τετράδιο που σημειώνω όλες τις ταινίες που έχω δει (παρανοϊκό το ξέρω) όπως και λίστα στις οποίες σημειώνω τα best of και τα χειρότερα γεγονότα της κάθε χρονιάς (ανανεώνεται κάθε 1ή Ιανουαρίου). Επίσης, κρατάω λίστα των ταξιδιών και άλλων πραγμάτων που θέλω να κάνω στο μέλλον (η ικανοποίηση του να σβήνεις κάτι από αυτά είναι τεράστια…). Ας μην τις μετρήσουμε τις λίστες μου καλύτερα, άκρη δεν θα βγάλουμε. Η σημερινή λίστα αφορά μόνο, στο τι θα βάλω μέσα στην βαλίτσα…

Όταν την άνοιξα όμως, για να τη γεμίσω, κάποια πράγματα είχαν μείνει εκεί μέσα από το καλοκαίρι… Είχαν μείνει τρεις πέτρες από το ηφαίστειο της Σαντορίνης. Τρείς… Συμβολικές στον αριθμό αδιαμφισβήτητα! Η μια είναι η δική μου (η μαύρη,  μαύρη σαν την καρδιά μου τότε) κι οι άλλες δυο κόκκινες. Τελικά τις κράτησα και τις τρεις. Ένα γράμμα, το περιεχόμενο του οποίου αρνήθηκα να διαβάσω, αρκεί που δεν το παρέδωσα ποτέ (ο Αλλάχ να φυλάει!). Αυτό δεν το κρατάω, το εξολοθρεύω άμεσα. Έναν αναπτήρα… Όχι δικό μου… Τι ενθύμιο κι αυτό! Είπα ειρωνικά στον εαυτό μου και τον έβαλα στην τσέπη. Όταν τον κοιτάς δεν του το έχεις, όμως αυτός ο λαχανί αναπτήρας άναψε μεγάλες φωτιές! Θα μπορούσε να πυροδοτήσει όχι μόνο το ηφαίστειο της Σαντορίνης, αλλά και του Γέλουοστοουν!

Ύστερα άρχισα να ψάχνω στις τσέπες… Α! Μια λίστα… Να την ανοίξω; Λες να έχει τίποτα καλό να σβήσω; (είπαμε, είναι ικανοποίηση!!!). Ήταν η λίστα με όλους τους ανθρώπους που γνώρισα το καλοκαίρι. Εκπληκτική ευκαιρία για μουτζούρωμα!  Μαζί και κάτι σημειώσεις, φλασιές που μου ερχόντουσαν μέσα στα πολλά πλοία που μπήκα (κι ήταν πράγματι πολλά φέτος). Ωχ θέε μου, σταματήστε τη Γη να κατέβω!!!

 Και τώρα έμεινε μόνο η πλαϊνή τσέπη της βαλίτσας. Στο πρώτο ψαχούλεμα δεν βρίσκω τίποτα. Με τη δεύτερη όμως, βρίσκω μια χαμένη εδώ και χρόνια κονκάρδα… Μαύρη και στρογγυλή με λευκά γράμματα «GUILTY». Εεεεε όχι!

Άντε γειά! 

No comments:

Post a Comment

Any comments?