13.1.11

I Love you… but I love VICKS more…

Ο τρελός επιστήμονας που ενσάρκωνε ο Ρόμπιν Ουίλιαμς ανακάλυψε το φλάμπερ. Εγώ, πολύ νωρίτερα, από το νηπιαγωγείο μη σας πω, ανακάλυψα μια άλλη, πιο δροσερή χλαπάτσα…
Όποτε αρρώσταινα ήταν εκεί, μου έκανε παρέα, με βοηθούσε να πάρω μια ανάσα… Η μεθυστική μυρωδιά του έκανε τον ύπνο μου πιο εύκολο… Με συντρόφευε για χρόνια αυτό το μαγικό πράμα, μέχρι που μια μέρα… καταργήθηκε από την αγορά!
Έπεσα να πεθάνω… Βέβαια είχα μπόλικο, για να περάσω τα επόμενα δύσκολα χρόνια (και τη γρίπη των χοίρων δηλαδή με αυτό αγκαλιά την πέρασα), αλλά πως θα μου έφτανε για την υπόλοιπη ζωή μου; Πως θα κατάφερνα να ξεπεράσω το βασανιστικό κρυολόγημα που παραμόνευε σε κάθε γωνία; Ευτυχώς δεν αρρωσταίνω συχνά…
Έκανα φρικτή, ανυπόφορη οικονομία… Το έκρυβα σε συρτάρια μη το πάρει κανένας άλλος άρρωστος… Και να που μου χρειάστηκε ακόμη μια φορά!
Αχ, vicks αγάπη μου, πόσα περάσαμε μαζί…
Είτε το πιστεύετε, είτε όχι, τη μέρα που αρρώστησα, βγήκε διαφήμιση του νέου vicks! Αλλά αποκλείεται να μυρίζει τόσο έμπειρα όσο το δικό μου… Μούφα απομίμηση είναι! Δόξα το vicks έχω ακόμα αποθέματα από το παλιό κακό (λογικά, για να το αποσύρουν τότε) γαλαζοvicks!
Στη δουλειά με περάσανε για μαστούρα… Άνοιγα στα κρυφά το μαγικό βαζάκι κι έπαιρνα αναπνοές, ωσάν να ρουφούσα λευκές γραμμές… Φυσικά, το μαγικό άρωμά του ταξίδεψε στην ατμόσφαιρα και σε λίγο η συνάδελφος απέναντί μου, η Μαρίλια, είχε γλαρώσει… Πήρε τόσο οξυγόνο ο εγκέφαλός της, που η ευθυμία κι η υπερκινητικότητα δεν την άφηναν να αγιάσει…
Καταβάθος όλοι το ζηλεύουν… Μια κυράτσα, που τη λένε Teodoshia (μακρινή συγγενής της Natata Todorido), όρμηξε στο γραφείο μας και τάχα μου, έκανε ότι έσκυβε πάνω από το κεφάλι μου, ότι τάχα μου(x2) ήθελε λέει να δει τον διακοσμητικό κουμπαρά της βιβλιοθήκης. Την είδα εγώ πως το κοίταζε… Ήθελε να το αρπάξει και να το χώσει στην τσάντα της ενοχικά, να το πάρει μακριά μου…
Λοιπόν, κοίτα να δεις γιατί τα λόγια είναι περιττά…  Θα δοκιμάσω κι από το καινούργιο να δω τι λέει… κι άμα είναι καλό, θα πάρω μια εύλογη ποσότητα μπας και τους έρθει πάλι η έμπνευση να το καταργήσουν! Οι άθλιοι! Που μου πλασσάρουν χίλια τόσα μυξο-κατασταλτικά και για να μη τους κλέψει τη δόξα το vicks το αποσύρουν κάθε τρεις και λίγο… ΕΕΕΕΕ ΌΧΙ!
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!

No comments:

Post a Comment

Any comments?