13.2.09

Μιλάω μόνος μου...


Και σούκου και μούκου…Ξέρετε εσείς..Σε αυτή τη γυάλα κανείς δεν μας ακούει.Κάθε μέρα κάθομαι σαν τον Γιάνγκο Δράκο μπροστά στον καθρέπτη μου και κλαίω τη μοίρα μου παρέα με ένα νοερό ποτήρι ουίσκι με θρυμματισμένο σαν τα όνειρά μου πάγο…
Από το κακό στο χειρότερο και στο κακό μας χάλι, ή αλλιώς τον κακό μας τον καιρό. Δεν πά να κάνει και σπαγκάτο γυμνή η Πετρούλα, άσπρη μέρα δεν θα δούμε. Έχω αρχίσει να συμπαθώ την Παπαρήγα έτσι που το πάμε. Και τώρα που το σκέφτομαι, κι ο Παπαθεμελής καθόλου κακός δεν είναι… Αφού η Θώδη δεν είναι ευπρόσδεκτη στα υπουργεία κι αφού ο Αλέξης ( όχι ο Τσίπρας, ο άλλος, ο you-know-who που απαγορεύεται να αναφερόμαστε στο όνομά του για να μην μας πλακώσει στο μπουνίδι) δεν θα προλάβει να μας σώσει από το Κοινοβουλευτικό χάος γιατί θα προλάβουν να τον βάλλουν στο τρελοκομείο ,τι να γίνει… Ύστερα σκέφτομαι τους Πράσινους, αν κι έχω ζωντανή τη μνήμη του Νίκα και ποτέ δεν πάω με τους χαμένους. Αλλά αυτοί, θα πιάσουνε τη φύση και θα αφήσουν όλα τα’άλλα.
Συνεχίζω να μιλάω με τον εαυτό μου και να καταριέμαι τη μέρα που έσκασα από το αυγό κι έτσι μου έρχεται να πάρω φόρα να σκάσω στον τοίχο και να κάνω τη μούρη μου σαν πεκινουά. Δεν έχω κάτι με τη ράτσα, ίσα ίσα, είμαι φιλόζωος και συμπαθώ τους εκπροσώπους τύπου. Εξαιρείται η Μαγγίρα που βαθιά με πλήγωσε. Κατηγορήθηκε εύλογα επειδή ειρωνεύτηκε δημοσιογράφο του star για την γελοία ερώτηση που έκανε. Η αυτοαναφορικότητα όμως δεν είναι μόνο στοιχείο των Καγιέ ντε Σινεμά, ο Δρακάκης έσπευσε να δώσει λόγο στην δημοσιογράφο να τα πει να ξεσκάσει η γυναίκα. Αλλά απορώ, γιατί δεν έπαιξαν σε replay ακριβώς την ερώτηση που έκανε. Διότι φίλοι , το πρόβλημα δεν ήταν στο περιεχόμενο, αν δηλαδή ο Ρουβάς θα σκίσει το μπλουζάκι ή αν θα κάνει τούμπα, είναι ότι η κοπελιά έμπλεξε τα μπούτια της κι έκανε την ερώτηση από κενή βλακεία σε ασπρη-πετρα-ξεξασπρη-κι-από-τον-ήλιο-ξεξασπρότερη.Πάντως όταν οι υπόλοιποι- εκτός των εργαζομένων του σταθμού- πετάξουνε κοτσάνα, παίζει replay εις τριπλούν στο μεσημβρινό,τα ο βραδινό, το μεταμεσονύχτιο, το της επόμενης ημέρας δελτίο και δώσε.
Μια χαρά μου έμεινε κι εμένα, να βλέπω το απόγευμα τα μυστικά της Εδέμ. Και πάνω που είχε αρχίσει να αποκτά ενδιαφέρον, άρχισαν πάλι το amber alert fashion. Πάλι απήχθη το ένα και μοναδικό τέκνο του σίριαλ. Νισάφι ποια φέτος με τις απαγωγές!Σε λίγο οι γονείς θα βάζουν μικροτσίπ στο αυτί του παιδιού τους από την ανασφάλεια.

No comments:

Post a Comment

Any comments?