16.2.09

ΦΟΡ ΓΚΟΝΤ ΣΕΗΚ!


Ααααα, δεν πάμε καλά!Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό.Κι όχι τίποτα άλλο, ο φόβος μου είναι μην δουν τα δόντια μου και πιστέψουν οτι χαμογελάω.
Σχολείο δεν έχω πάει, αλλά η βάβω μου- που λέει κι ο λόγιος φίλος μου Γρηγόρης- μου είχε τονίσει πολλάκις, οτι όταν ακούω απο ελληνική κυβέρνηση το δυσνόητο ''δημοσιονομική πολιτική'' να το μεταφράζω κατευθείαν στα μπαρμπουνέ'ι'κα-επίσημη γλώσσα των χρυσόψαρων του μεγέθους μου-ως ''θα σας τ'αρπάξουμε'' , κυριολεκτικά και μεταφορικά.Μέχρι το 2012 λέει-αν ζούμε μέχρι τότε, γιατί περιμένουμε και τη δευτέρα παρουσία, τους μετεωρίτες, την ευθυγράμμιση της Γης ,το πείραμα της μαύρης τρύπας και γενικά, ποικιλοτρόπως το τέλος του κόσμου-θα έχουμε εξαφανίσει το έλλειμμα.Πως καλέ μου άνθρωπε θα το εξαφανίσουμε;
Η Τατιάνα τα φταίει.Είπε κι η Στεφανίδου μια φορά κι έναν καιρό, ότι αν ένα ζευγάρι λέει, κόψει το κάπνισμα για ένα χρόνο, μπορεί να αγοράσει δικό του σπίτι( καμιά τρύπα δηλαδή όπως το κόβω). Σου λέει κι ο Προβόπουλος, αν οι Έλληνες κόψουν δια παντός το κάπνισμα απο το 2010-μια χαρά μας τα κανόνισε πάλι η Ε.Ε-θα ξοφλήσουν το έλλειμμα της χώρας.Θα πουλήσουμε και ό,τι μας έχει απομείνει, να πάρουμε και στη γυναίκα μας κανα βαν κλίφ περιδέρεο γιατί η Τρέμη τους έχει μπει στο μάτι, και καθαρίσαμε!Ε, κι αν δεν τα καταφέρουνε με το να μας κόψουν το κάπνισμα, θα πάρουμε παράταση άλλη μια χρονιά, μέχρι να μας κόψουν και τα...αμελέτητά μας!