5.11.08

Μια τρύπα στο νερό!


Εκεί που κολυμπούσα αμέριμνα στην γυάλα μου, ξαφνικά γούρλωσα τα μπιρμπιλωτά μου μάτια και τι να δω;Μια τρύπα στο νερό!΄΄Ως εδώ΄΄ είπα και ρεύτηκα. ΄΄Θα εξιχνιάσω την υπόθεση άμεσα΄΄.Ποιος έβαλε το δαχτυλάκι του κι έκανε την τρύπα;
Ο συνήθης ύποπτος είναι ο Κώστας. Αλλά τι έφταιξε αυτή τη φορά; Να ήταν τα επιδόματα για τους πυρόπληκτους που τα έδωσε αβέρτα σαν να ήταν εκλεράκια και τώρα τρέχει να τα μαζέψει; Να ήταν που έκανε τα ιδιωτικά ΄΄κολλέγια΄΄ και τα ΑΕΙ ένα και το αυτό και όλη η νεολαία τώρα πίνει ξίδι στην υγειά του; Να ήταν που δεν πέτυχαν τα γεμιστά της Νατάσας;
Ύστερα σκέφτηκα...Τι δουλειά έχει ο Κώστας να χώσει το δάχτυλό του στην δική μου γυάλα...Και άρχισα να υποπτεύομαι την Στάη... Αφού καλά καλά έκανε σκυταλοδρομίες σε όλα τα κανάλια, πήγε στον ΑΝΤ1 πλακώθηκε με το Νίκο, πήγε στο Μega ξεμαλλιάστηκε με την Όλγα, πήγε και στον Αlpha τα βρόντηξε κι έφυγε μην της πάρει την πρωτιά στο φεύγα η Μάρα...Αλλά και πάλι, να'ναι καλά ο 20ος σύζυγος, του πούστη, μια πισίνα θα την έχουν,την δική μου γυάλα θα λιμπιζόταν;Γάμος χωρίς πισίνα γίνεται;Δεν γίνεται!
Λίγο πριν καταλήξω στον ένοχο, στάθηκα στον Τριανταφυλλόπουλο. Η σκέψη του και μόνο μου προκάλεσε πανικό!Κολύμπησα πάνω , κάτω, μέσα, έξω, έψαξα μέσα στα χαλίκια, πίσω απο το πλαγκτόν, τίποτα.Κάμερα δεν βρήκα.Και τελικά κατάλαβα...οτι κανείς δεν ασχολείται μαζί μου, αν ήθελαν να μου κάνουν κακό, θα με είχανε ψαρέψει...Ο Γιώργος ήταν...Ήθελε να τσεκάρει την θερμοκρασία του νερού, λίγο πριν βουτήξει στα βαθιά....

No comments:

Post a Comment

Any comments?