19.11.08

Στον πάτο...


Σε αυτή τη χώρα πεινάμε όλοι, μέχρι κι εγώ!Κι αφού σας ορκίζομαι, δεν έφαγα βαριά ( είναι πολλά τα έξοδα...) και δεν μπορώ να καταλάβω πως έφτασα στον πάτο!
Καταρχήν να πω οτι είμαι πολύ ευχαριστημένος που μου δόθηκε η ευκαιρία να ζω σε συνθήκες μεγάλου σκοτεινού ωκεανού. Να'ναι καλά η ΔΕΗ που χάρη σε αυτή ζω πλέον στο σκοτάδι...Δεύτερον, να'ναι καλά ο Ομπάμα, που έγραψε ιστορία και μόνο με την εκλογή του, και ήταν τόσο μεγάλη η ιστορία που έγραψε ,που έσβησε εντελώς την ιστορία του Πολυτεχνίου, πέρασε η 17 Νοέμβρη και ούτε το κατάλαβα...
Εντελώς συμπτωματικά, έμαθα οτι η Ελλάδα είναι η νούμερο ένα χώρα στο καπνίζειν και χαίρομαι που ζω μέσα σε γυάλα κι έτσι δεν αναγκάζομαι να αναπνέω όλη αυτή την κάπνα.Επιπλέον θα ήθελα να δηλώσω την συμπαράστασή μου στους φυλακισμένους και να τους ενημερώσω οτι δεν είναι μόνοι ... σε λίγο όλοι φυλακισμένοι στα σπίτια μας θα είμαστε, αφού και μόνο που πατάς το πόδι σου έξω απο αυτό τα ευρώ αρχίζουν να εξανεμίζονται.Μπράβο και στον Καρβέλα που έβρισε τους μπάτσους για να μας αποδείξει οτι αυτός μπορεί να πληρώσει δεκατέσσερις μήνες φυλάκισης χωρίς να του λείψουν τα λεφτάκια, είναι μεγάλος μάγκας.Κι επειδή είμαι και πολύ ευσυγκίνητος, ζητώ δημόσια συγνώμη στον Καραμανλή, επειδή τον έχω κράξει πολλές φορές χωρίς λόγο όπως συμπεραίνουμε όλοι με όσα προανέφερα.

No comments:

Post a Comment

Any comments?