2.1.17

Γέρε χρόνε, δεν ήσουν τόσο κακός τελικά

Κάθε χρόνο, μα κάθε χρόνο, ακούω και διαβάζω ανθρώπους να καταριούνται το χρόνο που πέρασε, να λένε ότι ήταν ο χειρότερος και να μην ξανάρθει… Δεν θα ξανάρθει, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Δυστυχώς δεν θα ξανάρθει. Κάθε χρόνος που περνάει, με τις στιγμές του,  με τις χαρές του, με τα ζόρια του, φεύγει και δεν ξανάρχεται.  Και αλήθεια, δεν μπορώ να πιστέψω ότι για όλους εσάς το 2016 ήταν τόσο απαίσιο, που του άξιζε όλη αυτή η αποδοκιμασία, γιατί το ίδιο λέγατε και για το 2015, για το 2014, για το 2013, μη συζητήσω για το 2012.

Αντιθέτως, δεν έχω ακούσει ή διαβάσει ποτέ από κανέναν, «ωωω πόσο κρίμα που τελείωσε αυτός ο χρόνος! Ήταν τόσο καλός μαζί μου! Πέρασα τόσο όμορφα!». Γιατί βρε; Επειδή  ο χρόνος που έφυγε πήρε μερικούς σταρ;Κι αν από εδώ και πέρα αρχίζουν να πεθαίνουν σαν τις μύγες ολοένα και περισσότεροι, αυτό θα σας χαλάσει τη ζωή; Θα λέτε ότι ο χρόνος σας ήταν κακός επειδή πέθανε ένας από τους αγαπημένους σας τραγουδιστές ή ηθοποιούς; Ή μήπως ακόμα κλαίγεστε για τους φόρους και τη θέρμανση που δεν έχετε; Ή μήπως επειδή το λέει το ζώδιό σας;

Εγώ λοιπόν, χαιρέτισα το 2016 χωρίς κακία. Αντιθέτως, το χρόνο που πέρασε πλήρωσα λίγο λιγότερο ΕΝΦΙΑ σε σχέση με τον προηγούμενο, φίλοι και γνωστοί μου παντρεύτηκαν, γίναμε περισσότεροι, έκανα καινούργιους φίλους, έμαθα καινούργια πράγματα, γέλασα, ήπια κι έφαγα καλά και στο τέλος της ημέρας είχα πάντα κάποιον να μου λέει ότι με αγαπάει και να με πάρει μια αγκαλιά. Και να σας πω και κάτι; Μου πέτυχε και η βασιλόπιτα.


Μην είστε γκρινιάρηδες ρε… Αφήστε τον κόσμο να πεθάνει όπως και όποτε γουστάρει και μη λέτε πολλά, γιατί ποτέ δεν ξέρετε τις συμφορές που μπορεί να μας βρουν το 2017, που τώρα ακόμα νομίζετε ότι θα είναι η χρονιά σας! Κάθε χρόνο είναι η χρονιά σας. Κάθε χρόνος είναι αν όχι καλός, τότε σίγουρα χρήσιμος.



No comments:

Post a Comment

Any comments?