23.5.15

Η Μετακόμιση vol3- Τα θρησκευτικά κειμήλια

Εάν είσαι βαθιά θρησκευόμενος μη συνεχίσεις την ανάγνωση.

Όπως θα θυμάστε, είμαι στη φάση της Μετακόμισης, όπου τυλίγω σε εφημερίδες και φυλάω σε κούτες διάφορα πράγματα της γιαγιάς μου, καθότι αποτελούν τα προικιά μου... (α ρε Χάρη τυχερέ, τι κορίτσι παίρνεις...)

Δυσκολότερο από το να διαλέξεις αυτά που θέλεις, είναι να διαλέξεις αυτά που δεν θέλεις, οπότε πρέπει να τα αποθηκεύσεις κάπου… έως ότου τα χρειαστεί κάποιος άλλος –αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ στην πραγματικότητα. Σε αυτή τη φάση της ιστορίας μας, τα αχρείαστα για εμένα είναι τα θρησκευτικά κειμήλια της γιαγιάς, που ως φαίνεται ήταν quite fanatic.

Σας έχω πει για τα θρησκευτικά βιβλία που βρήκα στη Βιβλιοθήκη, όμως δεν ήταν μόνο αυτά. Υπήρχαν κι άλλα, πολλά μικρά ευαγγέλια, προσευχητάρια και θρησκευτικές διαθήκες –προτιμώ το παρακαταθήκες και άλλα βιβλία της Εκκλησίας της Ελλάδος που δεν γνωρίζω πως τα λένε.



Πολλές εικόνες αγίων, κάποιες από αυτές κεντητές, σε ξύλο, με ασημένιες λεπτομέρειες… Αλλά και όπως βλέπετε παρακάτω, εκτός από τις θρησκευτικές εικόνες, η γιαγιά είχε και όλη τη Συλλογή Αγίων σε μικρές εικονίτσες!(δεν ανταλλάσσονται με τάπες Πόκεμον)



Αγιασμοί σε διάφορα σχέδια μπουκαλακίων και μικρά σουβενίρ…(???)




Αλλά και κάτι που άργησα να καταλάβω τι είναι… Επιγονατίδες από σφουγγάρι, τις οποίες φορούν οι πιστοί που πάνε με τα γόνατα στην Παναγία της Τήνου. Βέβαια η γιαγιά ίσα που ανεχόταν να περπατάει στο ίσιωμα υποβαστάζουσα από τον παππού, δεν πήγε ποτέ γονατιστή κάπου, αλλά υποθέτω ότι είναι κι αυτό ένα είδος σουβενίρ, μέρος της Συλλογής!



Ξέρω ότι πολλοί μπορεί να ζηλεύετε την προίκα μου, αλλά τι να κάνουμε... Δεν έχουμε όλοι το ίδιο διορατική γιαγιά.

Hasta la vista Χριστιανοί φίλοι μου! Κι αν ποτέ σας πάει ο δρόμος σας προς Τήνο μεριά, μη διστάσετε... 

No comments:

Post a Comment

Any comments?