8.8.14

Pluviophile: Ο άνθρωπος που αγαπά τη βροχή

Είναι λίγο περίεργο να σας γράφω για αυτή μου την τρέλα στα μέσα του Αυγούστου, αλλά η αλήθεια είναι ότι αγαπώ πολύ τη βροχή. Μου αρέσει η συννεφιά, το γκρίζο στον ορίζοντα. Μου αρέσει να στέκομαι πίσω από το παράθυρο όπως στις ταινίες, να αγναντεύω, να ονειρεύομαι και να νοσταλγώ, ή να ελπίζω. Εμένα η βροχή δεν μου έφερε ποτέ κατάθλιψη και φυσικά, η αγαπημένη μου βροχή από όλες, είναι η καλοκαιρινή καταιγίδα!


Καλός κι ο ήλιος, αλλά… 

Τα αγαπημένα μου τραγούδια ταιριάζουν καλύτερα σε αυτό το τοπίο...


Η παραλία μου φαίνεται ακόμα πιο εξωτική...

 άσε που δεν καίγεσαι...

 Ο ουρανός με συννεφάκια μοιάζει στολισμένος...

#nofilter by the way... 

Και τι ουρανό θα φωτογραφίζαμε αν ήταν σκέτο μπλε; 


Photo by Trisevgeni V. 

Η χελώνα μου χάρηκε πολύ που βρήκε νερό!

 Σίγουρα και πολλά άλλα ζωάκια ...

Και το γκρίζο είναι το τέλειο φόντο για όλα τα υπόλοιπα χρώματα κορίτσια!



Όχι, δεν έχω καθόλου κατάθλιψη. Απλώς μου αρέσει πολύ η βροχή!

No comments:

Post a Comment

Any comments?