14.8.14

Εγώ & η πέτρα μου μέρος ε’: #Happy_Faces

Το #Happy_Faces είναι το αγαπημένο μου hash tag στο Instagram. Ωραίες οι παραλίες, ο ουρανός και τα άγρια τοπία, αλλά τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με τα χαρούμενα πρόσωπα.

Είναι απίστευτο τι μπορεί να προκαλέσει χαρά στον κόσμο! Άλλοι χαίρονται με μια αγκαλιά, ή με ένα παγωτό, ή με μια βουτιά, ή με μια τρυφερή στιγμή με το κατοικίδιό τους. Χαμογελάνε ξεδιάντροπα στον φωτογράφο ή στον παραλήπτη της σέλφι τους. Από ζευγάρια στρέητ και ζευγάρια γκέι, από φίλους, από παιδάκια με ζώα, γονείς με παιδιά, παιδιά με μωρά και κάθε είδους συνδυασμό, φωτεινά πρόσωπα ποζάρουν, λάμπουν σε αδιάφορα προς το φακό τοπία.

Δεν υπάρχει άσχημο χαμόγελο, όταν είναι αληθινό, σκέφτηκα και οι φίλες μου οι Οδοντίατροι ας με διορθώσουν αν θέλουν…

Με ένα χαμόγελο σας αποχαιρετώ για καλοκαίρι… Δεν είναι η πιο όμορφη φωτογραφία μου σίγουρα, αλλά είναι η πιο χαμογελαστή εδώ και πολύ καιρό… Τώρα που την ξαναβλέπω είναι σχεδόν απαίσια! Τα μάτια μου είναι ρυτιδιασμένα, τα δόντια μου λίγο στραβά, η πόζα κι η γωνία λήψης σίγουρα λάθος , το μαλλί παραπέμπει σε πατσαβούρα! Αλλά την αγαπώ πολύ γιατί εκείνη τη στιγμή που τραβήχτηκε ζούσα την απόλυτη ευτυχία: Έπινα ένα γιαγντιαίο μιλκ σέηκ σοκολάτας, σε ένα πολύ γραφικό καφενεδάκι πάνω στο κύμα,  με κάποιον που με έκανε να χαμογελάω τόσο πολύ!!!

 Ραντεβού το Σεπτέμβρη…


Υ.Γ. Η πέτρα εκπλήρωσε το σκοπό της! 
Y.Γ. "Σ'αγαπώ, μου δίνεις χαρά"...

Τοp 5 #HappyFaces 

1.

2.

3.

4.

5.

No comments:

Post a Comment

Any comments?