27.5.14

The night after tonight - The Rules

Λένε ότι οι φυλακισμένοι μετράνε ημέρες και οι ερωτευμένοι νύχτες. Η διαφορά ενός φυλακισμένου από ενός ερωτευμένου είναι ότι ο φυλακισμένος, έχει φυλακισμένο σώμα και ελεύθερο πνεύμα, ενώ ο ερωτευμένος έχει φυλακισμένο πνεύμα και ένα σώμα που δεν ξέρει που να το πάει και τι να το κάνει, άμα δεν το μοιράζεται με αυτόν που ποθεί. Με λίγα λόγια, ο ερωτευμένος μέσα στο παραλήρημά του νιώθει χειρότερα κι από φυλακισμένος, μισεί την ελευθερία του.  Έχω μετρήσει ημέρες κι έχω μετρήσει νύχτες κι έχω μετρήσει δρομολόγια τραίνων και πλοίων και αεροπλάνων κι έχω διανύσει χιλιόμετρα κι έχω κλειστεί στο σπίτι κι έχω κλάψει στα μαξιλάρια κι έχω μεθύσει κι έχω καπνίσει κι έχω τσιρίξει. Έχω πονέσει κι έχω εκδικηθεί κι έχω πληγώσει κι έχω πληγωθεί. Κι όμως αν με ρωτήσεις αν έχω ποτέ ερωτευτεί θα σου πω ότι δεν ξέρω. Μπορεί μόνο μία, μπορεί πολλές φορές ή και καμία. 

Ο φυλακισμένος το σκοτάδι το έχει δεδομένο. Κι είναι το φως της ημέρας που επιθυμεί να χορτάσει. Ο ερωτευμένος κάνει τα πάντα για να γεμίσει την ημέρα του αλλά η νύχτα δεν περνάει. Ο φυλακισμένος μετράει τις ημέρες για να κερδίσει την ελευθερία του και ο ερωτευμένος μετράει νύχτες για να τη χάσει. Από τα παραπάνω θα συμπεράνουμε ότι ο ερωτευμένος είναι λίγο πολύ όπως ένας ηλίθιος. Ένας ηλίθιος που αφιέρωσε τη ζωή του για να γράφει τραγούδια, ποιήματα, βιβλία ολόκληρα για τον έρωτά του. Ένας ηλίθιος που μοιράστηκε με όλη την ανθρωπότητα τον έρωτά του και μπορεί ο έρωτάς του να μη το έμαθε ποτέ. Ένας ηλίθιος που θέλουμε να αποφύγουμε να γίνουμε, αλλά κατά βάθος, αυτό που θέλουμε είναι να μας ερωτευτεί ένας ηλίθιος. 

Για εσένα που μετράς νύχτες λοιπόν, θα σου πω τους 4 χρυσούς κανόνες, γνωστούς και ως "Τhe night after tonight".

1. Αν δεν τις μετράτε μαζί, να ξέρεις ότι μετράς μόνος/η σου.
Όσο εσύ μετράς, ο άλλος κάνει χιλιάδες άλλα εποικοδομητικά πράγματα. Όσο εσύ δεν μπορείς να δουλέψεις, εκείνος παίρνει προαγωγή! Όσο εσύ δε μπορείς να κοιμηθείς, ο άλλος στρώνει επιδερμίδα -και όχι, δε σε ονειρεύεται. 

2. Αν καταλάβει ότι μετράς, θα σε συνδέσει με Κάιρο.
Παρότι το Κάιρο κάνει πολύ βολικές ανταποκρίσεις, όταν σε συνδέσει δε θα σου αρέσει. Εκτός κι αν θες να πας να συναντήσεις κι άλλες μούμιες σαν εσένα. Η αδιαφορία είναι χαοτική, μπορεί να φτάσει στο άπειρο. Θα συνεχίσεις για πολύ ακόμα;

3. Όταν σταματήσεις να μετράς, θα ξεχάσεις γιατί μετρούσες - αλλά θα έχεις χάσει πολύ χρόνο...
Όσο εσύ μετράς, τόσο απομακρύνεσαι από την πραγματικότητα. Πως το έλεγε εκείνη η καθηγήτρια του Παντείου να δεις; Α, ναι! Ορίζοντας αναμονής: Όσο περιμένεις, τόσο περισσότερο θα απογοητευτείς από το αποτέλεσμα. Κανείς δεν αξίζει τόσο μέτρημα - κι εσύ τόσο φτύσιμο. 

4. Το μαγικό κουμπί zero
Ευτυχώς για εσένα οι Άραβες ανακάλυψαν το μηδέν. Οπότε αν είναι να μετράς, τουλάχιστον μέτρα αντίστροφα, βάλε ένα deadline και όταν φτάσεις να μηδενίσεις θυμίσου τα σοφά λόγια της θείας Robin: "One day i m in love, next day he's dead to me".

Υ.Γ. Ευχαριστώ από καρδιάς την Αμοιβάδα για όσα μου δίδαξε.





No comments:

Post a Comment

Any comments?