1.4.14

Πόσο πολύ μου έλειψε το blogάκι μου!

Έχω από 19 Ιανουαρίου να σας γράψω! Αλλά ζει ο τρελός χωρίς την τρέλα του; Όχι, δε ζει. Να’μαστε λοιπόν, σαν πρωταπριλιάτικο αστείο. Ίσως ήταν η μεγαλύτερη αποχή που έχω κάνει ποτέ από το blog μου κι εσείς από εμένα… Σας έλειψα;!

Φίλοι μου, πριν λίγες ημέρες έγινα 26 ετών. Και τίποτα δε μοιάζει με «26 ετών». Είμαι ακόμη ανισόρροπη, φαντασιόπληκτη, με πολλές, υπερβολικές ελπίδες και προσδοκίες, με ίχνη ρομαντισμού να εμφανίζονται ξανά μπροστά στα μάτια μου και να με τυφλώνουν βεβαίως-βεβαίως. Είμαι, ακόμη, έτοιμη να παραβλέψω το κακό που μου έκαναν κάποιοι, να συγχωρήσω τη σκληρότητα και την αδικία κάποιων άλλων και φυσικά, να δώσω άφεση αμαρτιών στον χειρότερο όλων, τον εαυτό μου.

Έρχομαι με νέες ιστορίες… Ελπίζω να γουστάρετε ακόμα το διάβασμα… Ειδικά τώρα, που σας έφυγε η τρέλα με το φίφτι σέητζ οφ γκρέι και που οι επαναλήψεις του Κωνσταντίνου & Ελένης έφτασαν στο τέλος τους.

Να ξέρετε ότι το blog έκλεισε για λόγους λογοκρισίας. Μη το βλέπεις έτσι κακομούτσουνο… Αυτό το blog γνώρισε δόξες. Αυτά προς το παρόν…


Υ.Γ. Όσοι έχουν πρόβλημα με τα Link της προηγούμενης χρονιάς, ας έχουν υπόψη ότι χάθηκαν στο web γιατί ήταν το zedcomestrue.blogspot.com. Μπορείτε να τα ξαναβρείτε από την αρχειοθέτηση βάσει ημερομηνίας στο πλάγιο μενού.

No comments:

Post a Comment

Any comments?