12.10.12

Chuck-chuck



Εχθές  παρασύρθηκα, αμάρτησα…άνοιξα την τηλεόραση και είδα σχεδόν ολόκληρο επεισόδιο από τον «Σουλειμάν ο Μεγαλοπρεπής»… Και Μεγαλόχαρος και Μεγαλόκαρδος και Μεγαλομαλάκας επιτρέψτε μου! Ακόμη πιο παράτολμη δραστηριότητα στην οποία επιδόθηκα ήταν να μάθω μερικές λέξεις εκτός από το «evet», αλλά νομίζω ότι τελικά είμαι πολύ μεγάλη για να μάθω καινούργια γλώσσα μη- λατινογενή.

Ανεπίδεκτη μαθήσεως, όλο «chuck chuck» άκουγα, δεν ξεχώριζα λέξεις ανάμεσα στα κλάματα της Χιουρέμ και τις αγριοφωνάρες του Πάργαλη. Αλλάζω κανάλι (δεν έχω φτιάξει ακόμα τα κανάλια με τη σειρά που μου αρέσει) και πέφτω πάνω στο Dauche Welle. Μάλιστα, εδώ δεν έχει ΚΑΝ υπότιτλους! Το μάθημα ήταν για προχωρημένους…Οπότε ξαναγυρίζω στον Σουλειμάν για να μπω στο χαρέμι με τις Τουρκόφιλες γιαγιάδες…

Ερώτημα 1: Γιατί τα σίριαλ αυτά έρχονται με υπότιτλους και όχι μεταγλωττισμένα όπως τα βραζιλιάνικα-αργεντίνικα-χιλιανά με τις κουτσές, φτωχές, στραβές Μαρίες; Τυχαίο; Δε νομίζω…

Ερώτημα 2: Μήπως έπρεπε ήδη να έχουμε μάθει τη γλώσσα και τώρα με τον Σουλειμάν αρχίζουμε να μαθαίνουμε κι ιστορία; Εγώ πάντως προτιμώ τον πρωταγωνιστή των Tudors, έχει βλέμμα ανώμαλου και γουστάρω!

Ερώτημα 3: Εμείς γιατί δεν πουλήσαμε τη Λάμψη στους γείτονες Τούρκους; Τι έχει να ζηλέψει η Τζάιαντ του Γιάνγκου Δράκου από το Σουλτανάτο;

Ερώτημα 4:  Γιατί έγινε πρώτη φορά στα χρονικά «πρόβα» συναγερμών πολέμου στη Γλυφάδα; Δηλαδή αν γίνει τελικά αυτός ο πόλεμος Ελλάδας- Τουρκίας de Nuevo, θα έρθουν και στο χωριό μας; Γιατί να ξέρεις, τα παιδιά της γειτονιάς μου δεν ξέρουν από όπλα, εμείς εδώ είχαμε βύσμα πριν πάμε φαντάροι κύριε! Η Γλυφάδα δεν πολεμάει! Είμαστε μαλακοί και τρυφεροί σαν το φρόζεν γιόγκουρτ!

Ας μου εξηγήσει κάποιος τέλος πάντων να μην αναρωτιέμαι! Ποιος θα μας αγοράσει; Να ξέρω πότε θα αρχίσω τα ιδιαίτερα κι αν θα είναι γερμανικά ή τούρκικα!   

No comments:

Post a Comment

Any comments?