8.8.12

Problematik


Έχει έρθει η ώρα, που πρέπει να τελειώσω μια για πάντα με το μεταπτυχιακό. Έχει έρθει η ώρα που συντάσσω την πτυχιακή μου (αλά γαλλικά, μεγάλο λούκι φίλε μου). Αρχικά νόμιζα ότι θα περιγράψω τις δραστηριότητές μου… Όπως πχ. Φωτοτυπίες, εκτυπώσεις, tetris, ζωγραφική, twitter… Τώρα όμως έμαθα, ότι πρέπει να βρω μια «προβληματική», στην οποία θα απαντήσω κιόλα. (το «σ) το έκοψα επίτηδες για να δώσω έμφαση στο «προβληματική»).

Σκεφτόμουν για ώρα τι ερώτημα μου έχει γεννηθεί όσο βρίσκομαι σε αυτό το περιβόητο σταζ. Και η λύση ήταν τόσο απλή, σχεδόν δεν ξαφνιάστηκα. «Τι κάνω εγώ εδώ;». Θα ήταν μια αρχή να αναρωτηθώ και εγγράφως!

Δεν πρόκειται για φιλοσοφικό ερώτημα, αλλά για πραγματικής σπουδαιότητας λειτουργικό.

Ένα ακόμη ερώτημα είναι, ποιος πληρώνει για να έρθει στο Royal Sweet, όταν δεν έχουμε να ξύσουμε το δόντι μας στο Ελλάντα!? Ένα ακόμα ερώτημα είναι που πάμε, που βαδίζουμε, πόσοι θα χωρέσουμε στα 18 τετραγωνικά μέτρα της Athèna; Πότε γυρίζει ο Maxime από την Ταυλάνδη; Ποια χρονιά θα φύγει για Αυστραλία ο Cedric; Ποιος είναι ο Άμπακας και γιατί τον φάγαμε; Γιατί χέστηκε η Φατμέ στο Γιανί Τζαμί; Πότε θα γίνω μάνα ή έστω διάσημη;


Λα καταστασιόν τρέ προμπλεματίκ!

No comments:

Post a Comment

Any comments?