13.3.12

Το #auto


Αυτό, του φοιτητή

Ένα πράγμα ξέρουν για εμένα οι γονείς μου. Είμαι περίεργο παιδί…

Ήμουν πολύ κακή μαθήτρια στο σχολείο, σας το έχω πει πολλές φορές, γιατί έχει παίξει μεγάλο ρόλο στη ζωή μου. Οι καθηγητές μου λέγανε ότι έχω δυσλεξία! Ότι οι εκθέσεις μου είναι ό,τι να’ναι! Ότι τα ορθογραφικά μου τους δίνουν τα μυαλά στο χέρι! Για μαθηματικο-φυσικές δε το συζητώ, έχω κάνει κόσμο να σκίσει τα πτυχία του. Όλα αυτά συνέβαιναν μέχρι που έδωσα Πανελλήνιες και κάτι με έπιασε, δίψα για γνώση; Είχα βαρεθεί να κοιτάω το Στάθη στο απέναντι θρανίο; Δεν ξέρω τι ακριβώς, αλλά ξύπνησα και διάβασα. Και μετά με έπιασε διαστροφή… Από τότε πάω καλά τέλος πάντων (Στις θεωρητικές σπουδές, μην τρελαίνεσαι). Η μητέρα νομίζει ότι στροφάρω, ο μπαμπάς μου νομίζει ότι είμαι λίγο μπάζο επειδή αυτός είναι τζίνιους, κι ο παππούς μου νομίζει ότι είμαι Άινστάιν. Για τον αδερφό μου είμαι ιεραπόστολος. Όποτε ρωτάει που είμαι, του λένε ότι δουλεύω ή ότι είμαι στο Πανεπιστήμιο. Τι να καταλάβει το παιδάκι που είμαι άφαντη τόσο καιρό;

Μαμά, παππού και πολυαγαπημένε, μονάκριβέ μου αδερφέ, ο μπαμπάς έχει δίκιο… Απορροφημένη στην επιστήμη μου, έβγαλα κάποια συμπεράσματα για τον τρόπο που διαβάζω και νομίζω πολλοί φοιτητές θα με καταλάβουν. Ειδικά οι αφηρημένοι και ατίθασοι σαν εμένα.

1. Αυτό, που υπογραμμίζεις  κάτι γιατί σου φαίνεται σημαντικό κι ο καθηγητής ούτε που το υποψιάζεται...

2. Αυτό που κάθε φορά ξαναυπογραμμίζεις με άλλο χρώμα και τελικά θυμάσαι την άχρωμη κι άχρηστη πληροφορία κάτω από το φωσφοριζέ sos (με καρδούλες για επισήμανση by heart , πεταλουδίτσες κ.ο.κ.)

3. Αυτό που υπογραμμίζεις κάτι με τόση μανία λοιπόν, σα να λες στον εαυτό σου «μετά θα σε μάθω καλύτερα, απέξω, θα κοιμηθώ και θα παραμιλάω για να σε μάθω» και όμως  ξέρεις οτι δε θα το ξαναδιαβάσεις ποτέ...

4. Αυτό, που συμπληρώνεις δίπλα από τις παραγράφους δικές σου σημειώσεις – αφού το ξέρεις τι το γράφεις;

5. Αυτό, που όταν γυρίζεις σελίδα νιώθεις ότι έχεις πάθει μπλακάουτ

6. Αυτό, που οι τελευταίες 5 σελίδες είναι πάντα ατελείωτες…

Δεν θέλω να καταλήξω κάπου, απλά ήθελα να ξεκουράσω λίγο τα μάτια μου από τα βιβλία…Με τόσες υπογραμμίσεις, χρωματάκια, σχεδιάκια και καρδούλες ζαλίστηκα! 

No comments:

Post a Comment

Any comments?