8.8.11

Η φιλοξενούμενη



Αγαπητή σάικο-μπαμπλ,

Είσαι τρελό ψυχάκι τελικά.  Τέσσερα βράδια ήρθαμε σπίτι σου και από αυτά κοιμήθηκα μόνο τα 3… Μάλιστα το 1 από τα 3 μου κατσικώθηκες στο κρεβάτι μου μαζί με την κουμπάρα σου…

Για καλή μου τύχη δεν είμαι αλλεργική σε κανένα φαγητό, αντιθέτως είμαι ένα αχόρταγο παμφάγο. Όσο κρεμμύδι και να πολτοποίησες, να ξέρεις ότι δεν με έπιασε ούτε καούρα/καίλα/κάψα (το πολύ σταυρόλεξο). Τη πρώτη μέρα την πέρασα με την κουμπάρα σου και τη γκρίνια της ασπρίλας της, διότι εσύ βόλταρες στα κέντρα Αισθητικής κι έκανες την ωραία. Μέσα σε όλα, είχα και να ανήψια σου να κάνουν ατσούμπαλες βουτιές στην πισίνα, να μου βρέχουν την πετσέτα και να μου πετάνε τα κουβαδάκια τους στο κεφάλι.

Όσον αφορά στα ρούχα σου, να σου θυμίσω ότι εσύ μου φόρεσες με το ζόρι εκείνη την καπελαδούρα και ότι γλυκοκοίταζες το πλούσιο μπούστο μου που δεν χωράει στα δικά σου ρούχα ούτως ή άλλως.  Όσο για τα παντελόνια σου, μου λείπει ένα μέτρο πόδι και κάτι εκατοστά για να λιμπιστώ κάποιο.
Ηλίαση; Αρ γιου τόκιν του μι σιριουσλι; Νομίζω ότι απέδειξα να έχω ψυχή μαύρης, και σε όλες τις φωτογραφίες η αλλοτινή εξωτική- Μαροκινή ίσως- ομορφιά σου έφαγε τη μαύρη σκόνη μου.

Μέσα σε όλα, με είχες στο Κωσταλέξη με το κοντινότερο περίπτερο στα 15χλμ , να χαρμανιάζω και να αφηνιάζω… Τι να έκανα κι εγώ; Ρίμαξα το ψυγείο.  Μη συζητήσω την αιώρα σου, που παραλίγο να γίνει στρίνγκ. Μη πω για το μανικιούρ που χάλασε πλένοντας ποτήρια στον ελεύθερο χρόνο μου. Μη πω για την πλάτη μου που πιάστηκε, επειδή κουβαλούσα έξτρα βάρος όλα τα κρητικά καλούδια της μαμάς-μοντέλας σου!

Για να εκτιμήσεις πόσο καλή φιλοξενούμενη  ήμουνα, να σε ενημερώσω ότι οι δικοί μου φιλοξενούμενοι, εκτός από το ψυγείο, τρώνε και το χαρτί της τουαλέτας (δεν εξηγείται διαφορετικά). Ότι κάνουν διπλό χρόνο από εμένα να ετοιμαστούν (ενώ εγώ σε περίμενα υπομονετικά). Ότι δεν τρώνε το ένα και δεν τρώνε το άλλο και δεν ξέρουν να πίνουν ρακί. Ότι, ότι , ότι… Παραδέξου ότι είμαι η καλύτερη!

Είσαι μια σκύλα και γουστάρω! Λοβ γιου!

1 comment:

  1. αχαχαχαχα!

    τα καλύτερα χάνω.
    Είστε σκύλες και σας γουστάρω!

    ;-D

    ReplyDelete

Any comments?