30.6.11

Pure Hate 3


Μέσα στο όλο κλίμα των ημερών, βρήκαν τα χείλη μου να ξεραθούν. Το λιποζάν έχει γίνει το έκτο μου δάχτυλο εδώ και μέρες, τα νεύρα μου κρόσια, το μαλλί μου μοιάζει με σφουγγαρίστρα μιας χρήσεως. Οι διαδικασίες και οι δουλειές δεν τελειώνουν ποτέ, τα δύσκολα τώρα αρχίζουν, που πρέπει να πείσω την ασφάλεια Υγείας ότι είμαι φοιτήτρια του εξωτερικού και όχι ελέφαντας Loxodonta Africana .
Καταρχήν λίγο έλειψε να ξε- είμαι φοιτήτρια, γιατί με τις απεργίες πήρε η μπάλα και το Ταχυδρομείο. Ελπίζω ότι θα με κρατήσουν και δεν θα με πετάξουν σαν την τρίχα από το ζυμάρι, και πάρει τη θέση μου ο Ting Ting ή η Xao xao, δυο ασιάτες υποψήφιοι φοιτητές, που είναι ακόμα στη λίστα αναμονής. Αυτοί με καταριούνται προφανώς τόσο καιρό!Τώρα λοιπόν, πρέπει να βρω χρόνο να πάω στην Αχαρνών, να κάνω αίτηση για να μπορέσω να κάνω άλλη αίτηση, όπου θα μου επιτρέψει να κάνω μια 3η αίτηση για την ασφάλεια Υγείας! Αν μπορέσω. Μετά να περιμένω 10 εργάσιμες (πωπω, και κοντοζυγώνει ο Αύγουστος σιγά σιγά). Τις έχω ξεχάσει τις διακοπές για φέτος, πάει και τελείωσε.

Είχα λοιπόν την ιδέα, μιας που έχω δουλειές στο κέντρο και δεν προλαβαίνω να πάω διακοπές, να πάρω τη σκηνή μου και να τη στήσω στην πλατεία Συντάγματος, για να τα συνδυάσω όλα. Το πρωί θα τρέχω σε υπηρεσίες, το μεσημέρι-απόγευμα θα κάνω ηλιοθεραπεία  και το βράδυ θα διαδηλώνω ειρηνικά με τους φίλους μου, που παρευρίσκονται εκεί εδώ και ένα μήνα. Τελικά δεν ήταν καλή ιδέα, γιατί αντί για αντηλιακό θα πρέπει να φοράω όλη μέρα malox, αντί για ηλιοκαμένη θα γίνω γκρι από τα καπνογόνα και όσο αντηλιακό και να βάλω τον καρκίνο τον έχω στο τσεπάκι. Το μακιγιάζ θα το αφήσω στα Ματ και την ομάδα ΔΙΑΣ ( για μπλέ σκιά, πατήστε «μπουνιά στο μάτι», για κόκκινο κραγιόν πατήστε «μπουνιά στο στόμα», για ρουζ πατήστε «ασφυξία στο μετρό», για χτένισμα πατήστε «καρπαζιά με το γκλοπ» ).

Απ’ ότι μου είπαν, στο Σύνταγμα οι Αρχές έχουν θέσει σε εφαρμογή ένα ταχύρυθμο πρόγραμμα εκγύμνασης του σώματος και του πνεύματος καθώς και τη φροντίδα ομορφιάς  που περιγράψαμε παραπάνω. Μετά την ενυδατική και τη λοσιόν, πασαλείψτε άφοβα το malox σε όλο σας το πρόσωπο, φορέστε τα αθλητικά σας σανδάλια και ξεκινάμε! Κάψτε 2000 θερμίδες σε 2 ημέρες… Από τη μια θα σας κυνηγούν οι ματατζήδες, από την άλλη οι μηχανές ΔΙΑΣ. Μετά το «διάδρομο», κι αφού θα σας έχει βγει η γλώσσα έξω, και δεν θα υπάρχει τρόπος διαφυγής,  πάμε και στις ασκήσεις δαπέδου! Σκύψε κάτω, κάνε επικύψεις μη φας κανά σουβλερό μάρμαρο στην κεφάλα. Πέσε στα τέσσερα και κάνε πους άπς όταν σε περικυκλώσουν 10 μπάτσοι, που απειλούν να σε μαστιγώσουν!

Για να είναι πιο ευχάριστη η διαδικασία, θα σου έχουν και μουσική. Κάθε δυο λεπτά θα ακούγονται εκρήξεις (αυτό είναι το μπιτ), στο ενδιάμεσο θα σπάνε τζαμαρίες (δεύτερο μπιτ) και θα ακούγονται βρισιές (μελωδία) και απειλές (δεύτερη φωνή). Σου δίνει ρυθμό, αυτό είναι σίγουρο!

Γιατί είναι αποτελεσματικό; Γιατί δεν μπορείς να φύγεις να γλιτώσεις και να θέλεις. Γιατί θα το κάνεις ομαδικά, έτσι για να μη βαριόμαστε. Γιατί ο πανικός είναι μεταδοτικός και αποτελεσματικός.
ΕΧΤRAS:  Αν θες επιπλέον υπηρεσίες, π.χ. Ταιλανδέζικο μασσάζ, ξάπλωσε στο δρόμο και περίμενε να σε ποδοπατήσουν.  Για σάουνα, γδύσου και κάθισε 10 λεπτά με κλειστή τη μύτη, μέσα στο Ελληνικό Ταχυδρομείο της πλατείας – αν μαζευτεί πολύς κόσμος και ενοχλήσε μπορείς να το κάνεις και σε κάποια από τις διπλανές τράπεζες. Και τέλος, για να σε προφυλάξουν από την κακή διατροφή (καφέ, σάντουιτσς κ.ο.κ.) έχουν φροντίσει να καταστρέψουν τις καφετέριες και στα φαστφουντάδικα της γύρω περιοχής.

Το πρόγραμμα είναι τόσο ζηλευτό, που οι τουρίστες ζήλεψαν, εκκένωσαν τα πολυτελή ξενοδοχεία του Συντάγματος και βγήκαν να τρέξουν μαζί μας, με τις βαλίτσες τους (για έξτρα βάρος).

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Βαράκια και στρώματα δεν παρέχονται από την υπηρεσία.  Αν ετοιμάζεστε να φύγετε από τη χώρα, φέρτε τη βαλίτσα σας μαζί.  Αν δεν έχετε βαλίτσα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα πεταμένα μάρμαρα που βρίσκονται σε αφθονία.

No comments:

Post a Comment

Any comments?