2.5.11

Omg και 3 Lol, addicted


Αρχίζουν όπου να’ ναι οι Πανελλαδικές… Πανικός από όλες τις πλευρές! Παιδιά μην αγχώνεστε, κι εμείς που σπουδάσαμε άνεργοι μείναμε… Και εμείς που πήραμε πτυχία, στο facebook κάναμε master… Κι όσοι έχουμε βρει δουλειές (λέμε τώρα) Farmville παίζουμε για να ξεγελάσουμε την πείνα μας… Βλέπεις στη φάρμα σου, είναι τουλάχιστον φεουδάρχης… Κάτι σαν Δούκισσα του Cambridge νιώθω όταν με ένα κουμπί μαζεύω τις ντομάτες μου.

Τι ωραίος καιρός! Μετά την εργατική πρωτομαγιά- που πιστεύω ότι το ΔΝΤ κάτι έκανε κι έπεσε Κυριακή #με_πιανουνε_διαόλια- ο καιρός ήρθε σε φυσιολογικά για την εποχή επίπεδα… Ήδη κάποιοι τη βγάζουνε στις παραλίες –αφού δουλειά δεν έχουνε. Εγώ πάντως, ούτε ένα κόκκο άμμου δεν έχω αγγίξει ακόμα. Κλεισμένη μέσα είμαι κι ούτε καν κοντά σε παράθυρο. Πως το ξέρω; Μα από το twitter και τα blackberries φυσικά! @plage, @astirbeach, @akathus, @wc … Χάσου από μπροστά μου, βρέ ουστ!

Σα να μην έφταναν τα ipad, ipod, iphone, applications για τα πάντα, twitter, facebookia και κάθε λογής smartphones, τώρα λύσσαξαν οι Δήμοι να έχουμε και wi-fi στην μικρή τη γειτονιά. Σκάβουν όλους τους δρόμους να περάσουν εκείνες τις διάσημες ίνες (τι σκατά; Τι σκατά;) κι ύστερα πασαλείβουν λίγη πίσσα. Ούτε το wi-fi Πιάνει φυσικά και δεν το βλέπεις παλικάρι μου, ότι η άσφαλτος έχει πέντε διαφορετικά χρώματα, τέσσερα διαφορετικά επίπεδα και δέκα καινούργιες λακκούβες;  Σκέψου τι έχει να γίνει όταν αποφασίσουν να κάνουν υπόγεια τα καλώδια της ΔΕΗ (γιατί θα γίνει κι αυτό κάποτε, δεν μπορεί… Ευρώπη είμαστε βρε διάολε!). Αλήθεια σου λέω,  και την υπογειοποίηση των εναέριων γραμμών ηλεκτροδότησης  εσύ θα την πληρώσεις! Αλλά μη γκρινιάζεις… θα έχεις τσάμπα wi-fi!

Γιατί αλλιώς πραγματικά δεν μπορείς να παρακολουθήσεις τις εξελίξεις. Μέχρι να στο πει η Τρέμη, έχει βρωμίσει η είδηση. Φωτιά στο Διαδίκτυο, κι εσύ μένεις πίσω; Πέθανε τελικά ο Οσάμα ή όχι; Ένας θεός στο τουίτερ γράφει «2metrapalikari   Νταξ, αυτό που σκοτώσανε τον #osama +κρύψανε το πτώμα, είναι σα να λέω εγώ ότι γάμ*** τη Ζιζέλ, το πήρα βίτεο, και μετά έγραψα Σεφερλή από πάνω». Ε ναι λοιπόν, στο τουίτερ οι καλές ατάκες μου φτιάχνουν τη διάθεση! Από τότε δε που έσβησα το fb (χθες το βράδυ;;) έχω κάνει 4.000 tweets. Κι ιδού η απορία. Γιατί είναι twitter, αλλά η δημοσίευση μου tweet; Εγώ πως λέγομαι; Είναι φυσιολογικό που άρχισα ήδη να βλέπω μπλέ… πουλάκια;  Αυτή με το πολύ#mixer τι απέγινε τελικά; Έβγαλε χρήμα κάνοντας  τη χάρη να φτιάξει πάβλοβα στους χορηγούς της, ή έχτισε κατευθείαν βίλα στο Εδιμβούργο;

Μοναξιά μου όλα… Έσβησα το fb (προσωρινά, αλλιώς θα σκοτώσω) για να κάνω αποτοξίνωση. Ποτέ η ζωή δεν ήταν πιο βαρετή… Μου λείπουν ακόμη κι εκείνοι οι αντιπαθητικοί συμμαθητές που δεν μιλάω ποτέ! Που είναι οι γελοίες φωτογραφίες των σούργελων που έχω περιμαζέψει στη λίστα των φίλων μου; Που πήγε η χαρά να πετάς μια εξυπνάδα και να συλλέγεις likes;  Στο fb, είμαστε όλοι μικρές διασημότητες, νομίζουμε ότι έχουμε το κοινό μας, ότι κάποιοι ασχολούνται με το τι θα γράψουμε, τι θα σχολιάσουμε και τι φωτογραφία θα ανεβάσουμε. Έτσι δε νομίζεις κι εσύ; Ναι, εγώ είμαι αυτή που ασχολείται! Αχ Θεούλη, θέλω τόσο πολύ να το επαναφέρω, κουτσομπολιό, κουτσομπολιό, κουτσομπολιό!

No comments:

Post a Comment

Any comments?