6.4.11

Αντίστροφη μέτρηση Νο3


Alexia Zed Τι είναι αυτό που μπορεί πάντα να σε κάνει να νιώσεις καλύτερα; (εκτός απο σοκολάτα κ σεξ, μόνο ρεαλιστικές προτάσεις...)
Αρχή φόρμας
πριν από μία ώρα περίπου  Προσαρμοσμένο: φόρτωση... · Σχολιάστε ·Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · Προβολή σχολίων (8)Απόκρυψη Ανατροφοδοτήσεων (8) · sex+choco
Eleni Kon  alkool woohoooo              πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
Alexia Zed einai polu prwi... alla h apadhsh 8a lhf8ei ws swsth!! (kalhmera!!)
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει...
Sonia G  Applebees!hahaha
Πριν από 50 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
Stella Sam mousiki reee,kaloi filoi kai fagito!!
Πριν από 49 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
Nik Vas  spa, kai masaz. sto lew. dokimasmeno.
Πριν από 44 λεπτά · Δεν μου αρέσειΜου αρέσει! · 2 άτομαΦορτώνει...
Lo Bar ‎..goux goux...gymnastiki gia tin akriveia treximo se simeio na klatareis..niwtheis gamata meta :p

Ξύπνησα και δεν ήμουν σίγουρη αν δεν κοιμάμαι. Ένιωθα ένα ψυχοπλάκωμα από τα λίγα, για δυο ώρες δεν μπορούσα να σηκωθώ από το κρεβάτι. Δεν υπήρχε λόγος… Δυο ώρες που καθόμουν στο σκοτάδι σκεφτόμουν τι είναι αυτό που μπορεί να με κάνει λίγο χαρούμενη. Και δεν υπήρχε τίποτα διαθέσιμο. Κανένα φαγητό, κανένα από τα κοντινά μου πρόσωπα, καμία δραστηριότητα, καμία είδηση… Αλλά οι φίλοι, είναι πάντα φίλοι κι η γνώμη τους μετράει. Δημοσίευσα την απελπιστική μου κατάσταση στο facebook, για να μάθω τι κάνουν οι άλλοι για να νιώσουν λίγο καλύτερα, να μου δώσουν καμιά ιδέα. Αν ακολουθούσα το πρόγραμμά τους, έπρεπε να περιμένω να βραδιάσει. Για να πιώ, να δω φίλους, να ακούσω δυνατά μουσική (μεσημεριάτικα δεν γίνεται). Για πιο γρήγορα, έπρεπε να διαθέσω 2.000 ευρώ για να κάνω σπά και μασάζ… Για άμεση λύση, να βγω στους δρόμους και να αρχίσω να τρέχω αφηνιασμένη μέχρι να λιποθυμήσω στις ρόδες καμιάς νταλίκας. Αν τα έκανα όλα αυτά μαζί, μπορεί να μην ένιωθα καλύτερα, αλλά τουλάχιστον δεν θα είχα χρόνο να σκεφτώ τίποτα άλλο (να αρχίσω να τρέχω ενώ είμαι μεθυσμένη, μασουλώντας κάτι από τα applebees , παρέα με φίλους που με κυνηγάνε για να πάω πιο γρήγορα, κι έχοντας τέρμα τη μουσική στα αφτιά μου. Μετά θα κατέληγα στο κοντινότερο σπα- Γραφείο Τελετών της γειτονιάς μου).
Μετά όμως, βρήκα τη λύση μόνη μου… Έβγαλα εισιτήρια!
(Αυτό έκανα τότε, που δεν μπορούσα να βρω δουλειά).
Αυτό έκανα και τώρα… και όποτε τα βλέπω σκούρα, καταλήγω με μια μικρή βαλίτσα στην Πάρο. Απόσταση από τα πράγματα, καθαρός αέρας… Αυτή τη φορά όμως, δεν επιστρέφω απλά … Ανοίγω νέα σεζόν! 

No comments:

Post a Comment

Any comments?