5.1.17

10 χρόνια A.ZED: Οι πιο αγαπημένες ατάκες

Η αφηγήτρια γιορτάζει τα 10 χρόνια του blog και σήμερα σας παρουσιάζει τις 20 πιο αγαπημένες της ατάκες, δικές της ή των ηρώων της, ανά τα χρόνια!

Η σειρά είναι τυχαία... Καλή σας απόλαυση!


1. «Οι Σνομπ, έχουν γούστο. Γι' αυτό είναι Σνομπ.», Fay von Zer

2. «Δεν έχω δουλειά..δεν έχω πια μυαλό.. μόνο σκουλαρίκια και κραγιόν», Drana Queen

3. “Η ζωή είναι σαν τη γλυπτική: πρέπει να μπορείς να δεις αυτό που δε βλέπουν οι άλλοι και στη συνέχεια να του δώσεις μορφή. Να είσαι δημιουργός, όχι καταστροφέας, λάτρης των δυνατοτήτων παρά των γεγονότων.”. Το μοναδικό ενδιαφέρον απόσπασμα από το πιο βαρετό βιβλίο που διάβασε ποτέ η αφηγήτρια.

4. «Κι αυτός, μόνος του, το χούφταλο, με τη μαγκούρα θα πάει να δείρει το διάβολο ξέρω γω». Σχολιασμός του «Lord of The Rings» από τη Ζωζώ

5. «Αυτό το παιδί είχε ένα φοβερό χάρισμα. Κάθε πέντε λεπτά είχε κάτι να μου προτείνει».
Καταξιωμένος οινολόγος, παινεύοντας αριστούχο οινοχόο απόφοιτο του WSPC 2013.

6. και ο σύζυγός σου σού λέει «όταν γίνω πολύ πλούσιος, θα στα αγοράσω όλα…». Μέσα σου σκέφτεσαι, «όταν θα γίνεις πλούσιος, το πρώτο που θα μου αγοράσεις είναι μια γκόμενα πολύ φοβάμαι!». Η αφηγήτρια οραματιζόμενη τον τέλειο γάμο

7. «Ζαμπέτα γεννιέσαι, δεν γίνεσαι chèrie», ατάκα Αρχιμαφιόζας σε κάποια ιστορία της Συμμορίας του Μπλε Μαρκαδόρου

8. «Ο Εντουάρ είναι κονάρ», σύνθημα της Συμορρίας του Μπλέ Μαρκαδόρου

9.  «Νομίζω ότι έχω τυφωνοφοβία…», είπε η Τσίχλα. Τι ήταν πάλι αυτό; «Τι εννοείς; Το είχες πάντα;», λέει ο Κοντός συνοφριωμένος. «Μα όχι, τώρα το κατάλαβα ότι το έχω… Δεν έχω ξαναβρεθεί σε τυφωνόπλητκη περιοχή!». Απόσπασμα από τις περιπέτειες της Συμμορίας του Μαρκαδόρου

10. «… Η φίλη σας έχει ντήθεν», διάγνωση του γιατρού στο Τζαιπούρ κατά την αποστολή «Χρυσό Τρίγωνο» της Συμμορίας του Μπλε Μαρκαδόρου

11. «για τη διασφάλιση της πνευματικής σας ακεραιότητας τη στιγμή που θα λαμβάνετε το ηχητικό σήμα «άλλη φάση» θα προχωράτε στο επόμενο δυνητικό ταίρι αναφωνώντας «άλλο φρούτο»!» Drana Queen, Περί Φάσεων

12. «Αφού ο Μαρς είναι ήδη στα τέσσερα, πως έμοιαζε τώρα με το λουμπάγκο; Με μπάλα;..«Μη γελάς! Ο Μαρς πονάει!». Στιχομυθία Αφηγήτριας & Τζεν τζεν όταν ο Μαρς το Παγκ, έπαθε λουμπάγκο

13. «- Μάνα, δίνω 13 μαθήματα σε 9 μέρες… Δεν θα έρθω!
-          Μα πρέπει να ξεθάψουμε τη γιαγιά! Να δεις τον φοροτεχνικό σου! Να κουρέψεις το Τζέρυ! Να περάσεις το σαράβαλό σου ΚΤΕΟ! Να πάρεις τα λεφτά σου από την τράπεζα και να τα πας στο Τσιμπουντί! Να βάψεις ρίζα! Να πάρεις ανοιξιάτικα! Μα έχω ήδη ψωνίσει δέκα κιλά φέτα από το σούπερ μάρκετ! Σου έχω παραγγείλει ρακή! Έχω καθαρίσει το δωμάτιό σου! Έκανα μπάνιο το Τζέρυ! Το ανακοίνωσα ότι έρχεσαι και στο twitter!
-          Από πότε έχεις τουίτεεεεεεεεερρρρρρρρ?????
-          Καλά καλά παιδί μου, τι φωνάζεις! Λοιπόν, μη ξεχάσεις…. Το βαζάκι να σου γεμίσω μέλι, αν έχεις άπλυτα μη μου τα φέρεις!», στιχομυθία αφηγήτριας και μητέρας της αφηγήτριας, όταν η αφηγήτρια ήταν φοιτήτρια στο εξωτερικό.

14. ««Είδες Φοίβο; Το νέο κουτάβι τους έκανε άνω κάτω… Στα έλεγα εγώ», είπε ο Μέρφυ με ύφος σνομπ και ξανακοιμήθηκε. «Καλέ! Η μαμά κατουρήθηκε!», είπε ο Φοίβος και κρύφτηκε τρομαγμένος κάτω από το κρεβάτι.». Στιχομυθία των σκύλων όταν έσπασαν τα νερά της Σούτκεης

15. «Ξέσπασε όταν δεν σε βλέπουν. Κρύψου κάπου και δάγκωσε το δάχτυλό σου με όλη σου τη δύναμη». Συμβουλή αυτοσυγκράτησης και ψυχραιμίας από την αφηγήτρια.

16.  «Α, μα ήσουν μια κυρία, δεν φάνηκε καθόλου ότι σε πάταγε!», σχόλιο φίλης Άγκυ, όταν την πάτησε το αμάξι

17. «Μην παίζεις με τη φωτιά, μην φας αχινό ακόμα κι αν έχει ψαρευτεί από τα χέρια του. Αν αρχίσει να μιλάει Ισπανικά κλείσε τα αφτιά σου. Λάθος timing σκέφτεσαι και σου έρχεται η θάλασσα στο κεφάλι». H αφηγήτρια παρουσιάζοντας για πρώτη φορά την παρέα των 6.

18. « Ο έρωτας δεν είναι συναίσθημα, είναι δύναμη. Αυτή η δύναμη είναι ζωή. Ίσως να είναι σχετικά εύκολο να το πάθεις, αλλά είναι δύσκολο να ξεφύγεις από αυτό». Ο Γοητευτικός στην αφηγήτρια σε κατάσταση μέθης

19. «Καλά που είχα και την Κλαίρη μπιστεμένη και μαγιόλα να καλύπτει τα νώτα μου». Η αφηγήτρια τέρμα ερωτευμένη παραμιλώντας στα κρητικά»

20. «τo ατελές, το ρομαντικό και οι  ανεκπλήρωτοι έρωτες , είναι φτιαγμένα από αστερόσκονη!», η αφηγήτρια.



No comments:

Post a Comment

Any comments?